فروش نیم میلیون گوشی چینی Le Pro 3 ظرف ۱۵ ثانیه

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت شائومی از زمانی که فروش Mi 5s Pro را آغاز کرد تا امروز موفق شد سه میلیون دستگاه از آن را پیش‌فروش کند. در مقابل شرکت LeEco توانست در کمتر از ۱۵ ثانیه از زمان آغاز پیش‌فروش اینترنتی گوشی هوشمند Le Pro 3 نیم میلیون دستگاه از آن را بفروشد. …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت شائومی از زمانی که فروش Mi 5s Pro را آغاز کرد تا امروز موفق شد سه میلیون دستگاه از آن را پیش‌فروش کند. در مقابل شرکت LeEco توانست در کمتر از ۱۵ ثانیه از زمان آغاز پیش‌فروش اینترنتی گوشی هوشمند Le Pro 3 نیم میلیون دستگاه از آن را بفروشد.

کارشناسان می‌گویند رکورد فروش نیم میلیون دستگاه گوشی در ۱۵ ثانیه کمتر پیش آمده است و به همین خاطر می‌توان LeEco را برند چینی موفق بعدی در بازار جهانی دانست.

leeco-le-pro-3-2

گوشی هوشمند جدید این شرکت چینی نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را در خود جا داده است که همراه با تراشه Snapdragon 821، رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

برای این گوشی هوشمند همچنین ورودی USB Type-C، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۴۰۷۰ میلی‌آمپری و سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو در نظر گرفته شده است و قیمت آن بدون هرگونه قرارداد مخابراتی ۲۷۰ دلار است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا