با این اپلیکیشن عکس بگیرید و کالری غذای خود را محاسبه کنید (+عکس)

اگر قصد کاهش وزن را دارید، به خوبی با روش‌های مناسب برای تغییر سبک زندگی آشنا هستید تا بتوانید سلامت بدن خود را تضمین کنید. فناوری‌های موبایلی نیز در این زمینه قابلیت‌های فراوانی دارند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – یکی از دشوارترین بخش‌ها در این زمینه کاهش کالری به نظر می‌رسد و از آنجایی که همه کاربران یک دستگاه گوشی هوشمند در اختیار دارند، کارشناسان نرم‌افزاری سعی کرده‌اند به کمک این دستگاه فرآیند کاهش کالری در بدن شما را مانیتور کنند.

lose-it-app-4

در این زمینه یک اپلیکیشن کاربردی با نام Lose It! ارایه شده است که آخرین نسخه از آن به شما کمک می‌کند با عکس گرفتن از غذای خود بتوانید تعداد کالری آن را محاسبه کنید.

lose-it-app-5

این اپلیکیشن یک قابلیت ویژه با نام Snap It را در خود جا داده است. زمانی که روی این قابلیت می‌روید امکان عکس گرفتن از غذا برای شما فراهم می‌شوید و سپس اپلکیشین بر اساس مواد غذایی مختلفی که در عکس موجود است، تعداد کالری‌های آن را محاسبه می‌کند.

lose-it-app1-2

این قابلیت هم‌اکنون به صورت آزمایشی عرضه شده است و «چارلز تیگو» مدیرعامل شرکت FitNow که این اپلیکیشن را طراحی کرده است توضیح داد میزان دقت اپلیکیشن جدید برای محاسبه تعداد کالری موجود در غذا بین ۸۷٫۳ تا ۹۷٫۱ درصد محاسبه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا