عرضه گوشی و تبلت پرقدرت ال‌جی به قیمت ۱۴۹ دلار

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند که باتری پرقدرت ۴۱۰۰ میلی‌آمپری و قیمت ارزان دارد، همراه با تبلت G Pad X II 10.1 روانه بازار شد. همان طور که نام X Power نشان می‌دهد، این گوشی هوشمند باتری پرقدرت دارد و از دیگر امکاناتی در آن به کار رفته است می‌توان به نمایشگر ۵.۳ …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند که باتری پرقدرت ۴۱۰۰ میلی‌آمپری و قیمت ارزان دارد، همراه با تبلت G Pad X II 10.1 روانه بازار شد.

همان طور که نام X Power نشان می‌دهد، این گوشی هوشمند باتری پرقدرت دارد و از دیگر امکاناتی در آن به کار رفته است می‌توان به نمایشگر ۵.۳ اینچی با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، تراشه Snapdragon 212 و رم ۱.۵ گیگابایتی اشاره کرد.

lg-x-power-3

این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی را همراه با فلش LED و قابلیت اتوفوکوس شامل می‌شود و دوربین سلفی آن هم ۵ مگاپیکسلی است. برای این دستگاه کره‌ای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است که البته از طریق کارت microSD افزایش میابد.

lg-x-power-2

تبلت G Pad X II 10.1 ال‌جی نیز با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با کیفیت ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل عرضه می‌شود و تراشه Snapdragon 617، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را در خود جا داده است. البته این رایانه لوحی را به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز کرده است.

گوشی هوشمند X Power ال‌جی با قیمت ۱۴۹ دلار فروخت می‌شود و تبلت مذکور هم با قرارداد مخابراتی دو ساله ۱۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا