تجهیز ۲۹۸ روستای قزوین به اینترنت پرسرعت

موبنا – به گزارش موبنا، «محمود واعظی» در حاشیه سفر هیئت دولت به قزوین با حضور در شهرستان البرز و شهر محمدیه از پروژه‌های ارتباطی این شهر بازدید کرد. افتتاح اینترنت پرسرعت روستایی کبریت میان که سبب بهره‌مندی ۲۹۸ روستا به اینترنت پرسرعت شد که این امر از مهم‌ترین دستاوردهای این سفر در قزوین بشمار …

موبنا – به گزارش موبنا، «محمود واعظی» در حاشیه سفر هیئت دولت به قزوین با حضور در شهرستان البرز و شهر محمدیه از پروژه‌های ارتباطی این شهر بازدید کرد.
افتتاح اینترنت پرسرعت روستایی کبریت میان که سبب بهره‌مندی ۲۹۸ روستا به اینترنت پرسرعت شد که این امر از مهم‌ترین دستاوردهای این سفر در قزوین بشمار می‌رود.
به گزارش موبنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم‌چنین از شرکت الغری بازدید و این شرکت را افتتاح کرد هم‌چنین فاز توسعه شرکت خوشخواب نیز به بهره‌برداری رسید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیروز با حضور در شهرستان البرز از واحدهای صنعتی مرتبط با این حوزه بازدید خواهد کرد و مقررشده است تا در نشست شورای اداری این شهرستان شرکت داشته باشد.
به گزارش موبنا، دسترسی به اینترنت پرسرعت یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم در روستاهای استان قزوین است که با افتتاح پروژه‌های امروز به دست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تعداد زیادی از روستاهای محروم استان قزوین به این امکان مجهز خواهند شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا