واگذاری اینترنت به ۳۲۰ روستای استان قزوین تا پایان دولت

موبنا – به گزارش موبنا، محمود واعظی در حاشیه جلسه سرمایه‌گذاری و توسعه استان قزوین که صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: مشترکان اینترنت استان قزوین چهار برابر افزایش یافته و تمامی روستاهای استان قزوین متعلق به ارتباطات تلفنی شده اند. وی افزود: برای ۲۹۸ روستا در استان قزوین اینترنت فراهم کرده و در …

موبنا – به گزارش موبنا، محمود واعظی در حاشیه جلسه سرمایه‌گذاری و توسعه استان قزوین که صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: مشترکان اینترنت استان قزوین چهار برابر افزایش یافته و تمامی روستاهای استان قزوین متعلق به ارتباطات تلفنی شده اند.
وی افزود: برای ۲۹۸ روستا در استان قزوین اینترنت فراهم کرده و در پنج شهر استان قزوین اینترنت نسل سوم تلفن همراه و برای چهار شهر استان اینترنت نسل چهارم تلفن همراه آماده کرده‌ایم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: در این سفر پهنای باند استان قزوین ۴۰ گیگابایت افزایش می‌یابد و در دو شهر قزوین و تاکستان شبکه باندبند ثابت افتتاح می شود.
واعظی خاطرنشان کرد: مجموعه هزینه‌ای که در سفر دولت تدبیر و امید به استان قزوین در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال است.
وی با اشاره به برنامه‌هایی که قرار است تا پایان دولت در استان قزوین اجرا شود، بیان کرد: واگذاری اینترنت در ۱۰۳ روستا در ظرف سه ماه و واگذاری اینترنت به ۳۲۰ روستا تا پایان دولت از مهم ترین برنامه های وزارت ارتباطات در استان قزوین محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا