هودفر با وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد

موبنا – محسنی اژه‌ای در جمع خبرنگاران درباره روند آزادی هما هودفر گفت: این فرد در مرحله اول تحقیقات بازپرس پرونده برایش قرار وثیقه ۱۵۰ میلیون صادر کرده بود اما در مرحله دادگاه قاضی برایش این وثیقه را افزایش داده و به رقم ۵۰۰ میلیون تومان رساند. وی گفت: در این پرونده با توجه به …

موبنا – محسنی اژه‌ای در جمع خبرنگاران درباره روند آزادی هما هودفر گفت: این فرد در مرحله اول تحقیقات بازپرس پرونده برایش قرار وثیقه ۱۵۰ میلیون صادر کرده بود اما در مرحله دادگاه قاضی برایش این وثیقه را افزایش داده و به رقم ۵۰۰ میلیون تومان رساند.

وی گفت: در این پرونده با توجه به برگزاری جلسات دادگاه متهم توانست با تامین قرار وثیقه از زندان آزاد شود و منتظر صدور حکم بود.

معاون اول قوه قضاییه گفت: طبیعتا هر متهمی که دادگاه با پذیرش قرار وثیقه‌اش موافقت می‌کند آزاد می‌شود و بعد از آن هم اگر بخواهد از کشور خارج شود دو حالت دارد یا اینکه ممنوع‌ الخروج است یا اینکه ممنوع‌الخروج نبوده و می‌تواند از کشور خارج شود.

اژه‌ای گفت: اگر فردی ممنوع‌الخروج باشد هم می‌تواند با هماهنگی‌ مقام رسیدگی کننده به پرونده و کسب موافقت وی از کشور خارج شود.

وی گفت: درخصوص این فرد هم به طور قطع یا ممنوع‌الخروج نبوده یا اگر بوده توانسته است موافقت قاضی را اخذ کند.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا