ارایه‌ی بسته‌های تشویقی رایتل به مشترکان در قم

موبنا – به گزارش موبنا، مرکز فروش محصولات و ارائه‌ی خدمات رایتل برای ارائه‌ی سرویس‌های حضوری و بیواسطه در شهر قم افتتاح می‌شود. بنابراین گزارش، این مرکز که در محل بلوار امین، روبروی بیست متری گلستان راه‌اندازی می‌شود، تمامی محصولات و سرویس‌های رایتل و همچنین خدمات پس از فروش آن را ارایه می‌نماید و امکان …

موبنا – به گزارش موبنا، مرکز فروش محصولات و ارائه‌ی خدمات رایتل برای ارائه‌ی سرویس‌های حضوری و بیواسطه در شهر قم افتتاح می‌شود.
بنابراین گزارش، این مرکز که در محل بلوار امین، روبروی بیست متری گلستان راه‌اندازی می‌شود، تمامی محصولات و سرویس‌های رایتل و همچنین خدمات پس از فروش آن را ارایه می‌نماید و امکان تست تمامی خدمات و اینترنت پرسرعت این اپراتور نیز در این مرکز فراهم است.
فروش انواع سیم‌کارت رایتل، انواع بسته‌های اینترنتی، انواع مودم، انواع آنتی ویروس، تعویض سیمکارت، تغییرمالکیت، اصلاح مشخصات، تنظیمات تلفن همراه و فعالسازی سیم‌کارت در این مرکز امکان پذیر است.
گفتنی است؛ همزمان با افتتاح این مرکز در شهر قم، رایتل نسبت به ارایه‌ی طرح‌های تشویقی نیز اقدام نموده است. در این طرح مشترکین فعلی رایتل که در بازه‌ی زمانی ۷ تا ۹ مهرماه به این مرکز فروش محصولات و ارایه‌ی خدمات رایتل مراجعه کنند می‌توانند از بسته های تخفیفی بهره‌مند شوند و به مشترکان جدید هم بسته‌های تشویقی ارائه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا