فیلم سینمایی بازی Fruit Ninja ساخته می‌شود

موبنا، رضا خواجه‌وند – به دنبال افزایش محبوبیت این بازی شرکت Line Cinema اعلام کرد این امتیاز را در اختیار دارد تا از روی بازی مذکور یک فیلم سینمایی تولید کند. داستان اصلی فیلم سینمایی Fruit Ninja توسط «جِی.پی لاوین» و «چاد دامیانی» نوشته شده است که آنها پیش‌تر نویسندگی فیلم سینمایی زیر را هم …

موبنا، رضا خواجه‌وند – به دنبال افزایش محبوبیت این بازی شرکت Line Cinema اعلام کرد این امتیاز را در اختیار دارد تا از روی بازی مذکور یک فیلم سینمایی تولید کند.

داستان اصلی فیلم سینمایی Fruit Ninja توسط «جِی.پی لاوین» و «چاد دامیانی» نوشته شده است که آنها پیش‌تر نویسندگی فیلم سینمایی زیر را هم برعهده داشتند: «چگونه باغ ژنوم را در مقابل حملات نجات دهیم».

ماجرای فیلم جدید مربوط به گروهی از افراد می‌شود که در قالب Fruit Ninja استخدام شده‌اند تا جهان را در مقابل حملات بیگانگان نجات دهند.

fruit-ninja-movie-1

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه منتشر نشده است. با این وجود گفته می‌شود که نوشتن فیلمنامه Fruit Ninja مراحل پایانی را پشت‌سر می‌گذارد و قرار است در آینده نزدیک پیش‌تولید آن آغاز شود.

با موفقیت‌هایی که فیلم سینمایی Angry Birds در سراسر جهان کسب کرد، شرکت‌های بزرگ تمایل بیشتری دارند از روی داستان بازی‌های موبایلی فیلم سینمایی تولید کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا