تحویل محصولات اپل به مشتریان در هوشمندترین پاک‌های جهان

موبنا، رضا خواجه‌وند – اپل در توضیحات خود روی این آگهی تبلیغاتی گفت: «به دنبال استفاده از فناوری کاغذهای تا شدنی،‌ تراشه جدید W1 اپل هم‌اکنون آماده شده است و این شرکت تصمیم دارد هوشمندترین پاکت‌های جهان را روانه بازار کند». این پاکت هوشمند AirBag نام دارد و در بدنه آن از حسگرهای حرکتی IR …

موبنا، رضا خواجه‌وند – اپل در توضیحات خود روی این آگهی تبلیغاتی گفت: «به دنبال استفاده از فناوری کاغذهای تا شدنی،‌ تراشه جدید W1 اپل هم‌اکنون آماده شده است و این شرکت تصمیم دارد هوشمندترین پاکت‌های جهان را روانه بازار کند».

این پاکت هوشمند AirBag نام دارد و در بدنه آن از حسگرهای حرکتی IR استفاده شده است. با این حسگرها پاکت به صورت خودکار میزان رطوبت، وزن و حجم محصولی که داخل آن قرار می‌گیرد را محاسبه می‌کند و اطلاعات به دست آماده را روی آیفون می‌فرستد.

airbag1

پاکت AirBag یک باتری کوچک را هم در خود جا داده است که هنگام حمل بسته، به مدت ۳ ساعت انرژی را در اختیار خریدار می‌گذارد. بد نیست بدانید هدفون‌های بی‌سیم جدید اپل که AirPod نام دارند به مدت ۵ ساعت انرژی را در خود ذخیره می‌کنند.

برای پاکت‌های AirBag ظرفیت استاندارد ۵ پوندی در نظر گرفته شده است و اگر کاربران یک دستگاه رایانه یا دیگر محصولات بزرگ اپل را خریداری کنند، پاکت AirBag Plus با ظرفیت ۱۰ پوند به آنها داده می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا