نخستین گوشی بلک‌بری مجهز حسر انگشت آماده ورود به بازار

موبنا، رضا خواجه‌وند – منابع آگاه امروز تصاویر اولیه از گوشی هوشمند DTEK60 را به اشتراک گذاشتند و توضیح دادند این محصول نسبت به مدل قبلی طراحی بهتر و جامع‌تری دارد. هر دو دستگاه اندرویدی جدید بلک‌بری تفاوت چندانی را با یکدیگر شامل نمی‌شود و شرکت چینی TCL که گوشی‌های آلکاتل را می‌سازد، وظیفه تولید …

موبنا، رضا خواجه‌وند – منابع آگاه امروز تصاویر اولیه از گوشی هوشمند DTEK60 را به اشتراک گذاشتند و توضیح دادند این محصول نسبت به مدل قبلی طراحی بهتر و جامع‌تری دارد. هر دو دستگاه اندرویدی جدید بلک‌بری تفاوت چندانی را با یکدیگر شامل نمی‌شود و شرکت چینی TCL که گوشی‌های آلکاتل را می‌سازد، وظیفه تولید آن را برعهده داشته است.

گوشی هوشمند DTEK60 به گونه‌ای طراحی شده است که لبه بدنه منحنی دارد و در خانواده گوشی‌های پیشرفته طبقه‌بندی می‌شود. این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ را به همراه تراشه Snapdragon 820 در خود جا داده است.

blackberry-dtek60-2

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین دیجیتالی ۲۱ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

گوشی DTEK60 نخستین محصول ساخته شده در شرکت بلک‌بری محسوب می‌شود که حسگر اثر انگشت دارد و شما می‌توانید آن را در زیر لنز دوربین اصلی در اختیار بگیرید.

این گوشی هوشمند از تاریخ ۱۱ اکتبر با قیمت ۶۹۹ دلار کانادا (۵۳۰ دلار آمریکا) وارد بازار می‌شود و هنوز تاریخ ورود آن به بازار جهانی اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا