Note 7 ایمن شده سامسونگ هم دوباره آتش گرفت

موبنا، رضا خواجه‌وند – بررسی‌های بیشتر نشان داد این آتش‌سوزی به دلیل باتری‌های ساخته شده در شرکت چینی Amperex Technology (ATL) ایجاد می‌شود و قطعات مشکل‌دار SDI سامسونگ اتفاق مذکور را باعث نشده‌اند. بیشتر مدل‌های Galaxy Note 7 که در بازار جهانی به فروش می‌رسند به باتری ATL مجهز شده‌اند و سامسونگ با جمع‌آوری آنها …

موبنا، رضا خواجه‌وند – بررسی‌های بیشتر نشان داد این آتش‌سوزی به دلیل باتری‌های ساخته شده در شرکت چینی Amperex Technology (ATL) ایجاد می‌شود و قطعات مشکل‌دار SDI سامسونگ اتفاق مذکور را باعث نشده‌اند.

بیشتر مدل‌های Galaxy Note 7 که در بازار جهانی به فروش می‌رسند به باتری ATL مجهز شده‌اند و سامسونگ با جمع‌آوری آنها و تعویض باتری سعی کرده است جلوی مشکل مذکور را بگیرد و هم‌اکنون در کشور چین و آمریکا مدل‌های ایمن شده گوشی به دست کاربران رسیده است.

safe-galaxy-note-7-explode

با این وجود «هوی رِنجی» کاربر چینی صاحب گوشی هوشمند Galaxy Note 7 اعلام کرد روز گذشته دستگاه ایمن شده او که با باتری تعویض شده مورد استفاده قرار گرفته است، آتش گرفت. سامسونگ از این کاربر خواست دستگاه خود را به یکی از شعبات این شرکت برگرداند تا مشکل مذکور بررسی شود.

شرکت سامسونگ هنوز جزییاتی در مورد آتش‌سوزی مجدد در مدل اصلاح شده گوشی هوشمند خود منتشر نکرده است و با این وجود نگرانی مردم در مورد Galaxy Note 7 اصلاح شده هم افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا