فرود اضطراری هواپیما به دلیل آتش‌سوزی تبلت سامسونگ

موبنا، رضا خواجه‌وند – این طور که خبرگزاری NBC News گزارش داده است خطوط هواپیمایی Delta روز گذشته پروازی را از شهر ترویت آمریکا به آمستردام هلند داشت که به علت آتش‌سوزی گوشی سامسونگ این هواپیما مجبور شد در شهر منچستر انگلستان فرود اضطراری انجام دهد. این طور که مراکز خبری اعلام کردند،‌ هنوز به …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این طور که خبرگزاری NBC News گزارش داده است خطوط هواپیمایی Delta روز گذشته پروازی را از شهر ترویت آمریکا به آمستردام هلند داشت که به علت آتش‌سوزی گوشی سامسونگ این هواپیما مجبور شد در شهر منچستر انگلستان فرود اضطراری انجام دهد.

این طور که مراکز خبری اعلام کردند،‌ هنوز به درستی مشخص نیست این آتش‌سوزی را کدام یک از محصولات سامسونگ راه انداختند. ولی گفته می‌شود یکی از تبلت‌های این شرکت باعث فرود اضطراری هواپیما شد.

samsung-plane-fire-4

در مرحله نخست دود ناشی از آتش گرفتن تبلت سامسونگ بخش مخصوص مسافران را احاطه کرد و مشکلات ناشی از این اتفاق خلبان را مجبور کرد در شهر منچستر فرود اضطراری داشته باشد. پس از دو ساعت توقف در این شهر و تعویض صندلی که به دلیل آتش‌سوزی دچار مشکل شده بود، هواپیما به سفر خود ادامه داد.

samsung-plane-fire-6

لازم به ذکر است این روزها سامسونگ به علت آتش‌سوزی باتری تمرکز فراوان بر جمع‌آوری Galaxy Note 7 دارد و با این وجود گزارش‌هایی مبنی بر آتش گرفتن دیگر محصولات این شرکت هم به گوش می‌رسد.

samsung-plane-fire-5

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا