عرضه گوشی کاربردی Elephone با همه امکانات مورد نیاز شما به قیمت ۱۱۹ دلار

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند که به رنگ آبی و طلایی ساخته شده است همراه با نمایشگر ۵.۵ اینچی Full HD، تراشه چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی، حسگر اثر انگشت و قابلیت پشتیبانی از حافظه‌های جانبی به قیمت ۱۱۹ دلار به فروش می‌رسد. گوشی هوشمند C1 علاوه بر قابلیت‌های مذکور می‌تواند به صورت همزمان …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند که به رنگ آبی و طلایی ساخته شده است همراه با نمایشگر ۵.۵ اینچی Full HD، تراشه چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی، حسگر اثر انگشت و قابلیت پشتیبانی از حافظه‌های جانبی به قیمت ۱۱۹ دلار به فروش می‌رسد.

elephone-c1-2

گوشی هوشمند C1 علاوه بر قابلیت‌های مذکور می‌تواند به صورت همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی کند و برای آن دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت اتوفوکوس هم در نظر گرفته شده است. این گوشی میان‌رده حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی دارد که البته به کمک کارت حافظه microSD حافظه آن تا ۶۴ گیگابایت هم افزایش میابد.

elephone-c1-3

تراشه اصلی گوشی MT6737 مدیاتِک است و هر هسته پردازشگر آن با توان ۱.۳ گیگاهرتز فعالیت می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین رم ۲ گیگابایتی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به نسخه ۶.۰.۱ سیستم عامل اندروید مارشمالو و رابط کاربری ELE UI اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا