وضعیت خوب بارسلونا بدون مسی در لیگ قهرمانان اروپا

موبنا – به‌ گزارش آس، لیونل مسی بزرگترین غایب هفته‌ دوم لیگ قهرمانان اروپاست. این مهاجم آرژانتینی تاکنون در این رقابت‌ها ۸۶ گل به ثمر رسانده است. او در مرحله گروهی این رقابت‌ها ۵۰ گل زده است که بار رکورد کریستیانو رونالدو برابر است. مسی امشب (چهارشنبه) به علت آسیب‌دیدگی‌ نمی‌تواند برابر بوروسیا مونشن گلادباخ …

موبنا – به‌ گزارش آس، لیونل مسی بزرگترین غایب هفته‌ دوم لیگ قهرمانان اروپاست. این مهاجم آرژانتینی تاکنون در این رقابت‌ها ۸۶ گل به ثمر رسانده است. او در مرحله گروهی این رقابت‌ها ۵۰ گل زده است که بار رکورد کریستیانو رونالدو برابر است.

مسی امشب (چهارشنبه) به علت آسیب‌دیدگی‌ نمی‌تواند برابر بوروسیا مونشن گلادباخ بازی کند و فرصت بهتر کردن رکوردش را از دست می‌دهد. در هشت سال اخیر، مسی تنها ۱۰ بازی در این رقابت‌ها را از دست داده است. بازیکن آرژانتینی از فصل ۰۶ – ۲۰۰۵ تاکنون در ۱۰۵ بازی از ۱۲۸ دیدار ممکن حضور داشته است (۸۲ درصد بازی‌ها).

بارسلونا بدون مسی نیز می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شود. در ۲۳ دیداری که مهاجم آرژانتینی حضور نداشته، بارسلونا ۱۸ بازی را با برد پشت‌سر گذاشته است. بارسا در دو بازی مساوی شده و سه دیدار را با شکست به پایان رسانده است. یعنی آبی‌اناری‌ها در ۷۸.۳۶ درصد پیروز شدند. مسی به جز دیدار برگشت نیمه نهایی فصل ۱۳ – ۲۰۱۲ برابر بایرن‌مونیخ، در همه بازی‌های مهم حضور داشته است. او فصل گذشته دو بازی برابر باته بوریسوف را از دست داد و همچنین نتوانست برابر بایرلورکوزن به میدان برود. در این دیدار بارسلونا به سختی تیم آلمانی را شکست داد. مسی در تاریخ باشگاه بارسا در لیگ قهرمانان اروپا، با ۸۶ گلی که به ثمر رسانده تاثیر زیادی در بردهای این تیم داشته است. پس از او ریوالدو با ۲۲ گل قرار دارد که ۶۴ گل اختلاف این دو بازیکن است.

بازی‌هایی را که مسی در لیگ قهرمانان اروپا از دست داده است:

نوشته های مشابه

فصل ۲۰۱۶ – ۲۰۱۵

بارسلونا دو – بایرلورکوزن یک

باته بوریسوف صفر – بارسلونا دو

بارسلونا ۴ – باته بوریسوف صفر

فصل ۱۴ – ۲۰۱۳

سلتیک صفر – بارسلونا یک

آژاکس ۲ – بارسلونا یک

بارسلونا ۶ – سلتیک یک

فصل ۱۳ – ۲۰۱۲

بارسلونا صفر – بایرن مونیخ ۳

فصل ۱۲ – ۲۰۱۱

بارسلونا ۶ – باته بوریسوف صفر

فصل ۱۰ – ۲۰۰۹

بارسلونا ۲ – اینتر صفر

فصل ۰۹ – ۲۰۰۸

بارسلونا ۲ – شاختار دونتسک ۳

فصل ۰۸ – ۲۰۰۷

بارسلونا ۳ – اشتوتگارت یک

شالکه صفر – بارسلونا یک

بارسلونا یک – شالکه صفر

فصل ۰۷ – ۲۰۰۶

بارسا ۵ – لفسکی صوفیا صفر

لفسکی صفر – بارسا دو

بارسا دو – وردربرمن صفر

فصل ۰۶ – ۲۰۰۵

بارسا ۳ – وردربرمن یک

اودینزه صفر – بارسلونا دو

بنفیکا صفر – بارسلونا صفر

بارسلونا دو – بنفیکا صفر

میلان صفر – بارسا یک

بارسا صفر – میلان صفر

بارسا دو – آرسنال یک

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا