پورتال اوقات فراغت بالاخره کی رونمایی می‌شود؟

موبنا – محسن طلایی افزود: پورتال اوقات فراغت جوانان آماده رونمایی است البته لازم است اصلاحاتی روی آن صورت گیرد و تا زمانی که این کار انجام نشود، راه‌اندازی نمی شود. وی با بیان اینکه پورتال کنونی اوقات فراغت جوانان با پورتال قبلی تفاوت‌های زیادی دارد، اظهارکرد: این پورتال قابل مقایسه یا نسخه قبلی آن …

موبنا – محسن طلایی افزود: پورتال اوقات فراغت جوانان آماده رونمایی است البته لازم است اصلاحاتی روی آن صورت گیرد و تا زمانی که این کار انجام نشود، راه‌اندازی نمی شود.

وی با بیان اینکه پورتال کنونی اوقات فراغت جوانان با پورتال قبلی تفاوت‌های زیادی دارد، اظهارکرد: این پورتال قابل مقایسه یا نسخه قبلی آن نیست و یک سوم کارهای پورتال کنونی در آن قابل انجام نبود.

طلایی در پایان با اشاره به قابلیت‌های پورتال اوقات فراغت جوانان گفت: ارایه دهندگان خدمات اوقات فراغت می‌توانند با برخورداری از صفحه‌ای در پورتال ، صاحب دفتر مجازی شوند. استفاده کنندگان خدمات اوقات فراغت نیز دارای صفحه‌ای درپورتال می‌شوند.

به گزارش ایسنا، پورتال اوقات فراغت یکبار در دولت دهم راه‌اندازی شد ولی به علت مشکلات فنی بهره‌برداری از آن متوقف شد. وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم نیز به بازنگری و اصلاح این پورتال پرداخت و زمان‌های مختلفی را برای رونمایی از پورتال جدید اعلام کرد. حتی مردادماه سال گذشته از آن به‌طور رسمی رونمایی کرد اما باز هم مشکلات فنی و حقوقی برای پورتال به وجود آمد .

 منبع: ایسنا 

دکمه بازگشت به بالا