گوشی جدید شیائومی رونمایی شد

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، طی مراسمی که در حاشیه نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ و در سالن همراه اول برگزار شد، گوشی هوشمند Mi Max برای اولین بار درخاورمیانه توسط یک اپراتور تلفن همراه، رونمایی شد. در این مراسم مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول …

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، طی مراسمی که در حاشیه نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ و در سالن همراه اول برگزار شد، گوشی هوشمند Mi Max برای اولین بار درخاورمیانه توسط یک اپراتور تلفن همراه، رونمایی شد.
در این مراسم مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه هنگام ارائه مجوز رسمی نسل ۳ و ۴ در اسفند ماه ۹۳، تمامی گوشی های هوشمند، نسل ۳ و فقط ۲ تا ۳ درصد این نوع گوشی ها نسل ۴ را پشتیبانی می کردند، برنامه همراه اول در آن زمان توسعه نسل ۳ اینترنت همراه بود؛ ولی در حال حاضر با توجه به اینکه بیش از ۱۵ درصد گوشی های مشترکین همراه اول نسل ۴ را پشتیبانی می کنند و این روند رو به رشد است، توسعه نسل ۴ و حمایت از باندلینگ گوشی های هوشمندی که این نسل را پشتیبانی می کنند، از اولویت های همراه اول است.
صدوقی در ادامه گفت: هم اکنون ۷۶۰۰ سایت نسل ۳ و ۴ در کشور راه اندازی شده و تا مرداد ماه سال آینده ۹۰۰ شهر تحت پوشش اینترنت نسل چهارم (LTE) قرار می گیرد.
وی افزود: این مدل از گوشی که امروز رونمایی شد، نسل ۴ و ۴.۵ را پشتیبانی می کند و به زودی در فروشگاه های همراه اول به صورت باندل به فروش می رسد.
صدوقی گفت: گوشی Mi Maxدر آزمایش های انجام شده از نظر استاندارهایی همچون SAR ، از نظر میزان تشعشع نمره مطلوبی دریافت کرده است.
وی در پایان با اشاره به طرح باندلینگ گوشی و بسته های ترکیبی مکالمه و دیتا اظهار داشت: از آنجایی که گوشی های شیائومی باندل شده از مسیر قانونی وارد کشود می شود، حق و حقوق دولت پرداخت شده و به اقتصاد کشود کمک می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا