اجرای طرح رجیستری برای مشترکان هیچ گونه هزینه ای ندارد

موبنا، لیلا محمدنظامی – حسین فلاح جوشقانی امروز در حاشیه نمایشگاه تله کام تصریح کرد: گزارش شده است که پیامک هایی به برخی از مشترکان مبنی بر عدم ثبت گوشی مشترک ارسال شده است که در این زمینه باید بگوییم پیامک ها کاملا کلاهبرداری بوده و مشترکان نباید به آن اطمینان کنند. وی با بیان …

موبنا، لیلا محمدنظامی – حسین فلاح جوشقانی امروز در حاشیه نمایشگاه تله کام تصریح کرد: گزارش شده است که پیامک هایی به برخی از مشترکان مبنی بر عدم ثبت گوشی مشترک ارسال شده است که در این زمینه باید بگوییم پیامک ها کاملا کلاهبرداری بوده و مشترکان نباید به آن اطمینان کنند.
وی با بیان اینکه برخی از بستر پیامکی موبایل سواستفاده می کنند، خاطرنشان کرد: در پیامک ارسال شده به مشترکان گفته می شود که گوشی ما در طرح رجیستری پذیرفته نشده است و به مشترک می گوید که هزینه ای حدود ۲۴ هزار تومان به یک حساب واریز کند تا ارتباط وی از شبکه مخابراتی کشور قطع نشود.
معاون نظارت رگولاتوری ادامه داد: این در حالی است که طرح رجیستری هنوز شروع نشده است و در مرحله تست فنی قرار دارد اما حتی اگر این طرح اجرای شود نیز قصدی بر ارسال پیامک به مشترکان در این زمینه نخواهیم داشت.
وی تاکید کرد: اطلاع رسانی در مورد رجیستری موبایل به صورت عمومی و از طریق نهادهای مسئول صورت می گیرد و اینکه بخواهیم با یک اس ام اس به مشترک بگوییم که گوشی وی قاچاق است بسیار غیرمنطقی است.
وی تاکید کرد: این طرح در مرحله آزمایشی است و به هیچ عنوان به گوشی هایی که در حال حاضر در شبکه مخابراتی کشور فعال است ارتباطی ندارد و قصد بر این است که گوشی هایی که پس از این وارد بازار می شوند ساماندهی شده و به ثبت برسند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا