مدیاپردازش نماینده انحصاری ZTE شد

موبنا، لیلا محمدنظامی – شب گذشته در سمیناری خبری که در هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور مدیران مدیا پردازش و ZTE در ایران برگزار شد، همکاری ZTE و مدیاپردازش اعلام و برنامه های این شرکت در بازار تلفن همراه کشور اعلام شد. “امیرفلاحتکار” مدیر محصولات ZTE درشرکت مدیا پردازش درباره فعالیت‌های شرکت گفت: ورود …

موبنا، لیلا محمدنظامی – شب گذشته در سمیناری خبری که در هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور مدیران مدیا پردازش و ZTE در ایران برگزار شد، همکاری ZTE و مدیاپردازش اعلام و برنامه های این شرکت در بازار تلفن همراه کشور اعلام شد.
“امیرفلاحتکار” مدیر محصولات ZTE درشرکت مدیا پردازش درباره فعالیت‌های شرکت گفت: ورود مدیاپردازش در بازار ICT ایران با محوریت واردات معتبرترین برندهای جهانی لپ‌تاپ به بازار و توزیع محصولات در سراسر کشور، از سال ۱۳۸۹ آغاز شد و گفتنی است که نتایج فعالیت مدیا پردازش دراین حوزه درخشان بوده است، به طوریکه شرکت توانست ظرف مدت دو سال، سهم بازار بزرگی رادر زمینه فروش لپ‌تاپ به دست آورده و به یکی از موفق‌ترین فعالان بازار ICT ایران تبدیل شود.
به گفته وی، شرکت همزمان با تحولات اساسی بازار ict درجهان و سهم چشمگیری که تبلت‌ها وموبایل‌های هوشمند از بازار لپ‌تاپ تصاحب کردند، حتی با وجود سهم بازار بزرگی که درزمینه فروش لپ تاپ درایران داشت، تصمیم به یک تغییر مهم راهبردی گرفت و فعالیت خودرا به عنوان یکی از نمایندگان رسمی توزیع و فروش محصولات موبایل ال‌جی درایران آغاز نمود.
media-pardazesh-new-partner-of-zte-in-iran_03
وی با اشاره به اینکه شرکت مدیا پردازش با اتخاذ رویکردی نوین در بازارموبایل و با به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص و با تجربه و الگوبرداری از شرکت‌های موفق و برتر، توانست رشد سریع، مناسب و قابل توجهی را رقم بزند، تصریح کرد: رویکرد فرآیندی، تفکر سیستمی و برنامه ریزی استراتژی محور در مدیا پردازش، نقش مهمی در ارتقای سطح کیفی و کمی فروش موبایل ال‌جی درایران داشته که قطعا و بدون شک، بزرگ‌ترین دستاورد آن، ادامه فعالیت شرکت از سال ۲۰۱۴ به عنوان تنها نماینده رسمی توزیع و فروش موبایل ال‌جی درایران بوده است.
888
مدیرمحصول ZTE شرکت مدیاپردازش خاطرنشان کرد: درحال حاضر شرکت با تحت پوشش قراردادن بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه درسرتاسرکشور، یکی از قدرتمندترین کانال‌های فروش درحوزه موبایل را در اختیار دارد.
به گفته وی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و افزایش رضایتمندی آنان، قیمت گذاری رقابتی، رشد سهم بازار و افزایش مزیت‌های رقابتی از استراتژی‌های اصلی شرکت مدیا پردازش هستند.
فلاحتکار با اشاره به انحصاری بودن مدیا پردازش برای واردات گوشی های ZTE افزود: این شرکت همچنین جهت حمایت از مصرف کنندگان و خدمت رسانی، واحد خدمات پس از فروش خود را تاسیس نموده و در استان‌های اصلی کشور نظیر آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، گیلان، فارس، اصفهان و خوزستان درحال جذب نمایندگی است تا خدمت رسانی به مشتریان را درسریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت قابل قبول انجام دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا