عرضه مدل لوکس گوشی آیفون ۷ به قیمت ۵۰۰ هزار دلار (+عکس)

موبنا، رضا خواجه‌وند – این شرکت در آخرین گام خود آیفون ۷ را در اختیار گرفته و محصول جدید مبتنی بر آن را با نام iPhone 7 Black Diamond روانه بازار کرده است. این گوشی هوشمند لوکس و منحصر به‌فرد ۵۰۰ هزار دلار قیمت دارد و در آن از ۱۴۵۰ قطعه الماس سیاه که در …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این شرکت در آخرین گام خود آیفون ۷ را در اختیار گرفته و محصول جدید مبتنی بر آن را با نام iPhone 7 Black Diamond روانه بازار کرده است.
این گوشی هوشمند لوکس و منحصر به‌فرد ۵۰۰ هزار دلار قیمت دارد و در آن از ۱۴۵۰ قطعه الماس سیاه که در مجموع ۱۰۲ قیراط وزن دارند، استفاده شده است. بدنه این گوشی هوشمند از جنس تیتانیوم ساخته شده است تا الماس‌ها با استحکام بیشتر روی آن مستقر شوند.

gresso-black-diamond-iphone-7-1

شرکت Gresso همچنین لوگوی خود را روی طلای ۱۸ عیار حک کرده و آن را در پشت بدنه دستگاه نصب کرده است که این لوگو به تنهایی ۱۰ گرم وزن دارد. همراه با این گوشی هوشمند هدفون‌های بی‌سیم AirPod هم به ۳۰ قطعه الماس سیاه با وزن ۲ قیراط مجهز شده‌اند.
بدنه این گوشی‌ها کاملا دست‌ساز است و برای ساخت هر کدام از آنها ۱۸ ساعت زمان صرف شده است. بر این اساس منطقی به نظر می‌رسد که برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی گوشی هوشمند آیفون ۷ با این تعداد الماس سیاه ۵۰۰ هزار دلار پرداخت کرد.

gresso-black-diamond-iphone-7-2

این شرکت مدل دیگری از آیفون ۷ را هم عرضه کرده است که ۹۹۹ قطعه الماس سفید را شامل می‌شود و بدنه آن از جنس تیتانیوم با لوگوی طلایی ساخته شده است که این محصول برحسب میزان جواهرات به کار گرفته شده با پایان قیمت ۲۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا