گوشی بسیار ارزان آلکاتل مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری

موبنا، رضا خواجه‌وند – عضو جدید این خانواده از گوشی‌های آلکاتل Pixi 4 Plus Power نام دارد که ضمن در داشتن قیمت بسیار ارزان، با باتری پرقدرت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری عرضه می‌شود. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری این گوشی هوشمند به کاربران امکان می‌دهد که با هر بار شارژ و استفاده مستمر از دستگاه بتوانند به مدت ۲.۷ …

موبنا، رضا خواجه‌وند – عضو جدید این خانواده از گوشی‌های آلکاتل Pixi 4 Plus Power نام دارد که ضمن در داشتن قیمت بسیار ارزان، با باتری پرقدرت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری عرضه می‌شود.

alcatel-pixi-4-plus-power-2

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری این گوشی هوشمند به کاربران امکان می‌دهد که با هر بار شارژ و استفاده مستمر از دستگاه بتوانند به مدت ۲.۷ روز از این محصول استفاده کنند. این باتری به گونه‌ای طراحی شده است که امکان تماشای تصاویر ویدیویی به صورت مستمر به مدت ۱۴ ساعت را فراهم می‌کند.

alcatel-pixi-4-plus-power-3

نوشته های مشابه

این گوشی هوشمند میان‌رده نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی اشاره کرد. برای این گوشی گیرنده مخابراتی LTE و امکان پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت در نظر گرفته شده و روی آن سیستم عامل اندروید ۶.۰ نصب شده است.
این گوشی هوشمند پردازنده MediaTek را در خود جا داده است و با قیمت کمتر از ۱۵۰ دلار در بازار به فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا