معرفی سومین دستگاه از برند جدید گوگل: Pixel 3

موبنا، رضا خواجه‌وند – منابع آگاه می‌گویند لاکهیمر قصد دارد در این کنفرانس از سیستم عامل جدید گوگل با نام Andromeda OS رونمایی کند که این محصول در اصل ترکیبی از اندروید و Chrome OS محسوب می‌شود و طی ماه‌های اخیر بارها روی تبلت Nexus 9 گوگل آزمایش شده است. منابع آگاه گزارش دادند گوگل …

موبنا، رضا خواجه‌وند – منابع آگاه می‌گویند لاکهیمر قصد دارد در این کنفرانس از سیستم عامل جدید گوگل با نام Andromeda OS رونمایی کند که این محصول در اصل ترکیبی از اندروید و Chrome OS محسوب می‌شود و طی ماه‌های اخیر بارها روی تبلت Nexus 9 گوگل آزمایش شده است.

google-bison-pixel-3-1

منابع آگاه گزارش دادند گوگل دستگاه جدیدی را مبتنی بر سیستم عامل Andromeda تولید کرده است که با کد Bison شناخته می‌شود و احتمالا در نیمه دوم سال جاری میلادی با نام Pixel 3 به دست کاربران می‌رسد.
این دستگاه یک لپ‌تاپ است که قابلیت دوگانه دارد تا در قالب تبلت هم مورد استفاده قرار بگیرد. رایانه جدید گوگل نمایشگر ۱۲.۳ اینچی را شامل می‌شود و در مدل‌های مختلف با پردازنده m3 یا Core i5 اینتل و، رم ۸ یا ۱۶ گیگابایتی ساخته شده است.

google-bison-pixel-3-2

حافظه داخلی این رایانه همراه بین ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایت است و علاوه بر این می‌توان به باتری پرقدرت با توان نگهداری انرژی به مدت ۱۰ ساعت، اسپیکرهای استریو، پورت‌های دوگانه USB Type-C، قلم هوشمند و حسگرهای پیشرفته اشاره کرد.
این رایانه همراه که انواع مختلف سیستم‌های سخت‌افزاری پیشرفته را در خود جا داده است فقط ۱۰ میلیمتر ضخامت دارد و با قیمت ۷۹۹ دلار وارد بازار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا