میکی‌موس به زودی مدیر توئیتر می‌شود

موبنا، رضا خواجه‌وند – خبرگزاری بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود به نقل از منابع آگاه اعلام کرد دیزنی گروهی از مشاوران اقتصادی برجسته را در اختیار گرفته است تا طرح خرید توئیتر را با جزییات کامل مورد تحلیل قرار دهد. لازم به ذکر است که علاوه بر دیزنی شرکت نرم‌افزار سلزفورس و شرکت اینترنتی گوگل …

موبنا، رضا خواجه‌وند – خبرگزاری بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود به نقل از منابع آگاه اعلام کرد دیزنی گروهی از مشاوران اقتصادی برجسته را در اختیار گرفته است تا طرح خرید توئیتر را با جزییات کامل مورد تحلیل قرار دهد.
لازم به ذکر است که علاوه بر دیزنی شرکت نرم‌افزار سلزفورس و شرکت اینترنتی گوگل هم بسیار مُصر هستند تا توئیتر به یکی از زیرمجموعه‌های آنها تبدیل شود. به گفته منابع آگاه ناشناس، شرکت سلزفورس «بانک آمریکا» را در اختیار گرفته است تا در جریان نقل و انتقالات مالی برای خرید توئیتر به آنها کمک کند.

Traditional Media Companies Hit With Big Losses On Wall Street

گزارش‌ها رسیده همچنان حاکی از آن است که مایکروسافت نیز یک گروه ویژه از اقتصاددانان را گرد هم آورده است تا به کمک آنها طرح خرید توئیتر را بررسی کند. به گفته یکی از مدیران ارشد بانکی آمریکا که در بخش سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند، دیگر شرکت‌های بزرگ از جمله AT&T، ۲۱st Century Fox،‌ Time Warner و Comcast نیز از جمله مراکزی محسوب می‌شوند که تمایل به انجام این خرید دارند.
شبکه اجتماعی توئیتر هم‌اکنون در حال بررسی پیشنهادهای خرید و با این وجود کارشناسان می‌گویند در پایان این معامله هر سهام توئیتر به ارزش ۲۲ دلار فروخته می‌شود تا مجموع دارایی‌های این شبکه اجتماعی ۱۵.۵ میلیارد دلار برآورد شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا