قلم هوشمند جدید سامسونگ مجهز به اسپیکر داخلی

موبنا، رضا خواجه‌وند – این حق امتیاز برای به‌روزرسانی قلم هوشمند سامسونگ در گوشی‌های هوشمند این شرکت است و پیش‌بینی می‌شود در آینده نه چندان دور از این فناوری به صورت عملی استفاده شود. قلم هوشمند سامسونگ S Pen نام دارد و با وجود آنکه بسیار باریک است، به فناوری‌های هوشمندتر مجهز می‌شود. مدل جدید …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این حق امتیاز برای به‌روزرسانی قلم هوشمند سامسونگ در گوشی‌های هوشمند این شرکت است و پیش‌بینی می‌شود در آینده نه چندان دور از این فناوری به صورت عملی استفاده شود.

samsung-galaxy-note-pen-1

قلم هوشمند سامسونگ S Pen نام دارد و با وجود آنکه بسیار باریک است، به فناوری‌های هوشمندتر مجهز می‌شود. مدل جدید این قلم هوشمند با نام Galaxy Note Pen عرضه می‌شود و بر اساس اطلاعات مندرج در حق امتیاز جدید، اسپیکر را داخل خود جا داده است.
زمانی که این قلم هوشمند در سری گوشی‌های Note سامسونگ قرار می‌گیرد، صدا از داخل قلم عبور می‌کند و سپس از طریق خروجی که در بالای دستگاه تعبیه شده، به گوش کاربر می‌رسد. زمانی که قلم خارج از گوشی قرا دارد این صدا از محفظه خالی عبور می‌کند و کاربر مجددا صدا را با همین کیفیت دریافت می‌کند.
شرکت سامسونگ در این فناوری جدید سعی کرده است علاوه بر به‌روزرسانی قلم هوشمند خود، سیستم جدید اسپیکر برای گوش دادن به فایل‌های صوتی را هم ارایه دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا