گوشی چینی جدید مجهز به پردازنده ۱۰ هسته‌ای و رم ۸ گیگابایتی

موبنا، رضا خواجه‌وند – این شرکت چینی که نخستین گوشی هوشمند خود را با نام Vernee Mars روانه بازار کرده بود، هم‌اکنون در حال تکمیل محصول جدیدی موسوم به Apollo 2 است و به احتمال قوی محصول جدید همراه با تراشه پرقدرت Helio X30 روانه بازار می‌شود. این تراشه قوی مبتنی بر فناوری ۱۰ نانومتری …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این شرکت چینی که نخستین گوشی هوشمند خود را با نام Vernee Mars روانه بازار کرده بود، هم‌اکنون در حال تکمیل محصول جدیدی موسوم به Apollo 2 است و به احتمال قوی محصول جدید همراه با تراشه پرقدرت Helio X30 روانه بازار می‌شود.

vernee-apollo-2-2

این تراشه قوی مبتنی بر فناوری ۱۰ نانومتری ساخته شده است و از مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به ۱۰ هسته پردازشگر ۲.۸ گیگاهرتزی اشاره کرد. گوشی هوشمند Apollo 2 نمایشگر Super AMOLED را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند واز دیگر امکانات آن می‌توان به رم ۸ گیگابایتی اشاره کرد.
از این محصول یک مدل بزرگتر با نام Apollo 2 Pro هم ساخته می‌شود که به پردازنده Snapdragon 830 مجهز شده است و پیش‌بینی می‌شود هر دو گوشی مه ۲۰۱۷ وارد بازار شوند.
روی این دو گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید ۷.۰ نصب شده است و هنوز قیمت نهایی آنها مشخص نیست.

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا