گوشی Pixel گوگل با نسخه ۷.۱ اندروید در راه ورود به بازار

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت گوگل هیچ خبر رسمی در مورد جزییات این گوشی‌ها منتشر نکرده است و با این وجود منابع آگاه می‌گویند در کنفرانس هفته آینده از دو محصول با نام‌های Pixel و Pixel XL رونمایی خواهد شد. «ایوان بلاس» از مشهورترین کارشناسان حوزه فناوری که حساب کاری evleaks@ در توئیتر را مدیریت …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت گوگل هیچ خبر رسمی در مورد جزییات این گوشی‌ها منتشر نکرده است و با این وجود منابع آگاه می‌گویند در کنفرانس هفته آینده از دو محصول با نام‌های Pixel و Pixel XL رونمایی خواهد شد.

google-pixel1

«ایوان بلاس» از مشهورترین کارشناسان حوزه فناوری که حساب کاری evleaks@ در توئیتر را مدیریت می‌کند نیز تایید کرد دو گوشی هوشمند Pixel و Pixel XL در تاریخ ۴ اکتبر به صورت رسمی معرفی می‌شوند.

بلاس در خبر جدید خود یک تصویر را نیز منتشر کرد و توضیح داد گوشی Pixel با این شکل ظاهری به دست کاربران می‌رسد. این گوشی هوشمند نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل را در خود جا داده است و برای گوشی Pixel XL نیز نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت Quad HD در نظر گرفته شده است.
این گوشی‌های جدید رابط کاربری متفاوت را برای سیستم عامل اندروید ۷ شامل می‌شوند و از مهم‌ترین قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید در آنها می‌توان به ویجت‌های اختصاصی گوگل، و طراحی متفاوت سیستم‌های راهبردی آن اشاره کرد.

google-pixel-new-render-android-71-nougat-01

با این توضیحات «ایوان بلاس» اعلام کرد این دو محصول نخستین گوشی‌هایی محسوب می‌شوند که روی آنها نسخه ۷.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است.
هر دو گوشی هوشمند Pixel و Pixel XL در شرکت اچ‌تی‌سی ساخته شده‌اند و احتمالا همراه با تراشه Snapdragon 821، رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به دست کاربران می‌رسند و حداقل حافظه داخلی آنها ۳۲ گیگابایت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا