اعلام مشخصات رسمی گوشی پیشرفته تاشو سامسونگ

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند اندرویدی پیشرفته به صورت تاشو طراحی شده است و آنچه که در گوشی‌های پرقدرت امروزی مشاهده می‌کنیم را می‌توان در آن در اختیار گرفت. به عنوان مثال، گوشی تاشو سامسونگ حسگر اثر انگشت دارد، قابلیت نمایش همیشگی گزینه روی نمایشگر برای آن در نظر گرفته شده است، سیستم …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند اندرویدی پیشرفته به صورت تاشو طراحی شده است و آنچه که در گوشی‌های پرقدرت امروزی مشاهده می‌کنیم را می‌توان در آن در اختیار گرفت. به عنوان مثال، گوشی تاشو سامسونگ حسگر اثر انگشت دارد، قابلیت نمایش همیشگی گزینه روی نمایشگر برای آن در نظر گرفته شده است، سیستم شارژ سریع Quick Charge را شامل می‌شود و در آن از باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است.
samsungs-high-end-android-clamshell-2
مرکز استانداردسازیGFXBench هم‌اکنون این گوشی هوشمند را مورد آزمایش قرار داده است تا مجوزهای ورود آن به بازار را صادر کند. این مرکز اعلام کرد گوشی مذکور نمایشگر ۴.۲ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.
برای این گوشی تاشو تراشه پرقدرت Snapdragon 820 در نظر گرفته شده است که چهار هسته ۲.۱ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 530 را شامل می‌شود. این گوشی هوشمند رم ۴ گیگابایتی دارد و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی را نیز در خود جا داده است.
گوشی تاشو پیشرفته سامسونگ دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را شامل می‌شود و روی آن نسخه ۶.۰.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا