آسیا سه نامزد خود در شورای فیفا را انتخاب می کند/ آیا کفاشیان انتخاب می‌شود؟

موبنا – صبح روز سه شنبه در شهر گوا هند، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ریاست شیخ سلمان بحرینی تشکیل جلسه خواهد داد تا ۳ نماینده خود را برای حضور در شورای فیفا انتخاب کند. علی کفاشیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم شانس پیروز شدن در این انتخابات را دارد. ژانگ جیان از چین، علی …

موبنا – صبح روز سه شنبه در شهر گوا هند، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ریاست شیخ سلمان بحرینی تشکیل جلسه خواهد داد تا ۳ نماینده خود را برای حضور در شورای فیفا انتخاب کند. علی کفاشیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم شانس پیروز شدن در این انتخابات را دارد.
ژانگ جیان از چین، علی کفاشیان نایینی از ایران، زین الدین نورالدین از سنگاپور ۳ نامزد مرد و مویا دود از استرالیا، محفوظا آکتر از بنگلادش و هان اون گیونگ از کره شمالی ۳ نامزد زن از قاره آسیا هستند که توسط فیفا تایید صلاحیت شده‌اند و در نهایت از بین آنها ۳ نامزد برای شورای فیفا انتخاب خواهند شد.

قرار براین است که از بین ۳ نامزد مرد ۲ گزینه و از بین ۳ نامزد زن نیز یک گزینه به شورای فیفا راه یابند.

پیش از این شیخ سعود المهندی، نائب رئیس فدراسیون فوتبال قطر هم در بین گزینه‌ها باشد که کمیته اخلاق فیفا در بیانیه‌ای صلاحیت این گزینه قطری را تایید نکرد تا شانس کفاشیان برای پیروز شدن در این انتخابات بالا رود.

قرار است که در این جلسه، جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال هم حضور داشته باشد.

 منبع: ايسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا