منصوریان: از بی‌معرفتی‌های فضای مجازی ناراحتم

موبنا – علیرضا منصوریان سرمربی استقلال همراه با سید مهدی رحمتی، کاپیتان آبی‌پوشان به ملاقات منصور پورحیدری در بیمارستان ایرانمهر رفتند. در این ملاقات پورحیدری ضمن تشکر از منصوریان و رحمتی، آخرین شرایط تیم را از آنها جویا شد و برای استقلال در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت کرد. منصوریان هم ضمن احوال پرسی از پورحیدری …

موبنا – علیرضا منصوریان سرمربی استقلال همراه با سید مهدی رحمتی، کاپیتان آبی‌پوشان به ملاقات منصور پورحیدری در بیمارستان ایرانمهر رفتند.

در این ملاقات پورحیدری ضمن تشکر از منصوریان و رحمتی، آخرین شرایط تیم را از آنها جویا شد و برای استقلال در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت کرد. منصوریان هم ضمن احوال پرسی از پورحیدری آرزو کرد او هرچه زودتر از بستر برخواسته و در ادامه بازی‌ها استقلال را کمک کند.

علی پورحیدری، فرزند منصور پورحیدری نیز توضیحاتی را در خصوص شرایط ایشان به سرمربی و کاپیتان آبی ها ارائه کرد.

در همین رابطه علیرضا منصوریان درباره این ملاقات به سایت باشگاه استقلال گفت: بر حسب وظیفه همراه با سید مهدی رحمتی برای دیدار با منصورخان پورحیدری عزیز راهی بیمارستان شدیم. منصورخان پدر معنوی و مرد بزرگ و پرافتخار فوتبال ایران و استقلال است. من سالهای سال است خدمت آقای پورحیدری ارادت دارم و از ایشان درس می گیرم. از خداوند بزرگ سلامتی ایشان را خواستارم و از هواداران استقلال نیز می خواهم برای سلامتی آقای پورحیدری دعا کنند.

او افزود: باید گلایه و ناراحتی شدید خود را بابت برخی رفتارها و بی‌معرفتی‌ها در فضای مجازی بیان کنم. متاسفانه برخی‌ها به جای استفاده درست از فضای مجازی، فقط اقدام به شایعه‌پراکنی و انتشار اخبار کذب می‌کنند و هیچگونه توجهی به عواقب کار خود ندارند و نمی‌دانند همین تکثیر شایعات و دروغ‌ها، می‌تواند چه آسیب‌هایی به بار بیاورد.

منصوریان ادامه داد: انتشار اخبار دروغ در مورد پورحیدری، می‌تواند باعث ناراحتی و ناامنی ذهنی خانواده ایشان شود و یک کار غیر اخلاقی و دور از مرام و معرفت است. هر از گاهی هم به صورت دسته جمعی به صفحه یک نفر هجوم آورده می شود. بهتر است یک بار به عواقب و آسیب‌های این کار فکر کنیم.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا