شتاب در توسعه ارتباطات روستاها با اجرای طرح USO در مخابرات ایران

موبنا – کاظم ابراهیمی صدرآبادی، مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران و مدیر طرح USO مخابرات در نمایشگاه تلکام گفت: مخابرات ایران با مسوولیتی که در پروژه USO پذیرفته است، به دنبال توسعه ارتباطات روستایی و تامین سرویس مطلوب برای روستاییان کشور است. وی افزود: در درجه اول به دنبال این هستیم که نیازهای اولیه مخابرات …

موبنا – کاظم ابراهیمی صدرآبادی، مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران و مدیر طرح USO مخابرات در نمایشگاه تلکام گفت: مخابرات ایران با مسوولیتی که در پروژه USO پذیرفته است، به دنبال توسعه ارتباطات روستایی و تامین سرویس مطلوب برای روستاییان کشور است.
وی افزود: در درجه اول به دنبال این هستیم که نیازهای اولیه مخابرات ایران در سطح روستاهای استان های مختلف را بشناسیم و از سوی دیگر میزان و نوع درخواست های روستاییان را که به صورت مستقیم به شرکت مخابرات ایران یا غیرمستقیم به سازمان تنظیم مقررات اعلام می شود، شناسایی کرده و برنامه عملیاتی برای پاسخ به این نیازها داشته باشیم.
مدیر طرح USO مخابرات ایران گفت: با مشارکت شرکت های وب، پروژه اینترنت رسانی به ۲۵ هزار روستای کشور را در دستور کار داریم و در همین مدت کوتاه هم به توفیقات زیادی دست یافته ایم. در این راه شرکت مخابرات ایران با تامین تجهیزات لازم مانند کل، فضا، برق و لینک های انتقال، کمک زیادی به این پروژه انجام داده است.
ابراهیمی گفت: پروژه دیگر، ۱۸ هزار نقطه روستایی مبین نت است که با صحبت هایی که با آقای مهندس ریاضی، مدیرعامل شرکت مبین نت داشته ایم، با اجرای این پروژه می توان شاهد حرکت بسیار پرشتاب در توسعه ارتباطات روستاها باشیم.
مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران درباره طرح ره نگاشت این شرکت نیز گفت: شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی شدن باید تغییرات عمده ای را در ساختار، تشکیلات و نحوه اجرای فعالیت ها انجام می داد و در این راه لازم بود نقشه راهی مستند شود.
وی افزود: هرچند تهیه این ره نگاشت مقدار زیادی زمان برد؛ اما نتیجه کار که امسال به تصویب رسید و ابلاغ شد، بسیار ارزشمند بوده و می تواند توفیقات متعددی را برای مخابرات ایران در پی داشته باشد.
ابراهیمی گفت: در این ره نگاشت توجه ویژه ای به مشتری و مشتری مداری شده است. در نگاه مخابرات ایران، مشتری بالاترین سرمایه این شرکت است و قطعا با اجرای ره نگاشت تغییراتی اساسی در رابطه با پاسخگویی به مشتری ایجاد می شود.
مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران گفت: بحث دیگری که وجود دارد، تامین تجهیزات و فناوری روز است که در این زمینه هم با توجه به تحولاتی که در بازار ایران شکل گرفته است، باید تغییراتی را در این زمینه انجام می دادیم.
وی با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگ ترین و مهم ترین اهرم موفقیت هر سازمانی است، گفت: در ره نگاشت از این موضوع غفلت نشده است و برنامه های لازم برای افزایش توان علمی پرسنل مخابرات، افزایش بهره وری آنها و همچنین تامین نیازهای اولیه شان در نظر گرفته شده است.
ابراهیمی افزود: با اجرای ره نگاشت می توان شاهد تحولات عظیمی در بحث فناوری، مشتری مداری و نیروی انسانی باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا