کاهش قیمت برخی سرویس های اینترنت مخابرات تا بیش از ۳۰ درصد

موبنا – شرکت مخابرات ایران هم به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت کنندگان در این رویداد فعالیت گسترده ای در این نماشگاه داشته و به ارایه سرویس های خود در این نمایشگاه پرداخته است. در حاشیه نمایشگاه تلکام با سیامک لواسانی، مدیر امور تجاری شرکت مخابرات ایران گفت وگو کرده ایم که می خوانید. …

موبنا – شرکت مخابرات ایران هم به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت کنندگان در این رویداد فعالیت گسترده ای در این نماشگاه داشته و به ارایه سرویس های خود در این نمایشگاه پرداخته است. در حاشیه نمایشگاه تلکام با سیامک لواسانی، مدیر امور تجاری شرکت مخابرات ایران گفت وگو کرده ایم که می خوانید.
سازمان تنظیم مقررات مصوبه ای برای کاهش قیمت اینترنت داشته است. این کاهش به چه صورت در شرکت مخابرات ایران اعمال شده است؟
کمیسیون تنظیم مقررات مصوبه ای را به تصویب رساند که براساس آن تعرفه خدمات ADSL تا ۳۰ درصد کاهش پیدا کند و به این ترتیب مخابرات از این مصوبه تعبیت کرده و بلافاصله بعد از ابلاغ سازمان تنظیم مقررات از چند ماه پیش این کاهش تعرفه اعمال شده و سبد محصولات با بسته های جدید روی سایت قرار داده شده است. حتی برخی از سرویس ها نسبت به گذشته بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته است.
در نمایشگاه تلکام امسال مخابرات چه سرویس هایی ارایه کرده است؟
در نمایشگاه سرویس های ارزش افزوده جدیدی معرفی شده است. مخابرات همچنین سرویس های کلاسیک و قدیمی را با ویرایش، کیفیت و قیمتی جدید در این حوزه ارایه کرده است. در حوزه فیبر نیز شرکت مخابرات آماده است که بنا به تقاضای مشتریان خانگی و تجاری سرویس هایی را در اختیار مشتریانش قرار دهد.
همچنین در نمایشگاه تلکام شرکت مخابرات، کمپین فروش ویژه اینترنت ارایه کرده است که شامل شرکت در قرعه کشی سالانه، ارایه آنتی ویروس، دانلود شبانه رایگان و بسته های حجم اضافه تخفیفی بود.
سرویس های مخابرات چه مزیت رقابتی نسبت به شرکت های دیگر دارد؟
در محصولات معمول تقریبا از نظر قیمت، سرویس های مخابرات کم ترین قیمت را ارایه می دهد و در کل قیمت های مخابرات مناسب تر از سایر فعالان بخش است. اگرچه شرکت های همکار کمپین های متنوعی ارایه می کنند و ترفندهای خاص خود را دارند، اما در طرح های عادی نسبت به سایر رقبا از وضعیت مناسب تری برخوردار است.
در کل نظرتان درباره نحوه برگزاری و عملکرد امسال نمایشگاه تلکام چیست؟
نمایشگاه تلکام امسال از نظر تعداد شرکت ها و کیفیت بسیار متنوع تر شده است. همچنین می توان بازدیدکنندگان را تخصصی تر از سال های پیش ارزیابی کرد.
امسال نسبت به سال های گذشته حضور شرکت های خارجی بیشتر شده است و حتی غرفه چینی ها با نظم بیشتر و شکیل تر صورت گرفته است و به نظر می رسد که تاثیرات برجام را می توان در برگزاری نمایشگاه تلکام به وضوح دید. نظر شما در این زمینه چیست؟
در مرحله خیز در حوزه ارتباطات کشور هستیم. عوامل مختلفی ازجمله برجام سبب شده تا زحمات مدیران و کارشناسان بخش ارتباطات، مدیران وزارت خانه و اپراتورها در آستانه جهش و به ثمر رسیدن قرار گرفته باشد. برجام نیز باعث سهولت برقراری ارتباط با تولیدکننده محتوا و توزیع کننده ها شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا