طرح «همراه ملت»، رونمایی شد

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در راستای حمایت از کسب و کارهای نوین اقدام به مشارکت با صنایع دیگر از طریق شرکت های زیر مجموعه خود کرده است. در همین راستا طرح مشارکت بین شرکت های همراه اول، بیمه ملت و جیرینگ از …

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در راستای حمایت از کسب و کارهای نوین اقدام به مشارکت با صنایع دیگر از طریق شرکت های زیر مجموعه خود کرده است. در همین راستا طرح مشارکت بین شرکت های همراه اول، بیمه ملت و جیرینگ از طریق بخش نوآوری و توسعه کسب و کار ا‍پراتور پذیرفته، پیاده سازی و تجاری سازی شد.
این طرح با حضور مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول، دکتر علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل بیمه ملت، مهندس مهرداد خطیبی مدیرعامل جیرینگ و مهندس آصفی مدیرکل نوآوری و توسعه کسب و کار همراه اول، رونمایی و به امضای مدیران عامل این شرکت ها رسید.
مهندس صدوقی بیان اینکه طرح «همراه ملت» یکی از طرح های استارتاپی ارائه شده به همراه اول بوده است، گفت:‌ این طرح بعد از برطرف شدن نقاط ضعف توسط همراه اول و از طریق شرکت جیرینگ و بیمه ملت، اجرایی شد.
مدیرعامل اپراتور اول با اشاره به اینکه ممکن است مردم فرصت لازم را برای مراجعه به بیمه نداشته باشند، گفت: در ۱۰۰ درصد شهرها و ۸۰ درصد روستاها، با استفاده از این طرح، بستر لازم برای ثبت نام خدمات بیمه ای ایجاد شده تا مشترکین به صورت رایگان از طریق کد #۷۰۷* ثبت نام کرده و خدمات بیمه ای دریافت کنند.
صدوقی در ادامه با بیان اینکه در طرح های توسعه، متناسب با استفاده مردم از خدمات بیمه ای پرداخت صورت می گیرد، گفت: با مشارکت همراه اول انقلابی در صنعت بیمه در حال شکل گیری است و اپراتور اول، زیرساخت های لازم را برای شرکت ها فراهم می کند تا مردم از طریق تلفن همراه، خدمات بهتری را دریافت کنند.
در این مراسم دکتر ابراهیم پور مدیرعامل بیمه ملت ضمن تشکر از همراه اول که باعث رونق کسب و کارهای نوین می شود، گفت: امروز یکی از دغدغه های مهم مردم، بیمه است. در حال حاضر بیمه حوادث و در زمان کوتاهی بیمه عمر، درمان، مسافرت، خودرو و… ارائه خواهد شد و مشترکین به راحتی و بدون محدودیت زمانی و مکانی در کمترین زمان خواهند توانست بیمه مورد نظر را از طریق کد USSD خریداری کنند.
مهندس خطیبی مدیرعامل جیرینگ نیز با بیان اینکه شرکت جیرینگ در سایه حمایت همراه اول خدمات مالی ارائه می کند، گفت: در حال حاضر به نوعی نمایندگی بیمه ملت گرفته شده تا مشترکین همراه اول از طریق زیرساخت های موجود، امکان درخواست بیمه را داشته باشند. در کمتر از یک ماه آینده اپلیکیشن «پرداخت جیرینگ» (jiringpay) به این منظور ایجاد می شود.
گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی، ۴ تا ۷ مهرماه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۲ کشور، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا