۴ کشته در ۴ حادثه رانندگی در جاده های زنجان

موبنا – حوالی ساعت ۹:۳۰ صبح یکشنبه یکی از سه سرنشین خودرو سواری جک بر اثر واژگونی و حریق رخ داده، در میان آتش سوخت و ۲ مصدم آن نیز به بیمارستان ایثار ایجرود انتقال یافتند. وی با بیان اینکه حادثه دوم نیز حدود ساعت ۱۵ بعدازظهر در کمربندی ابهر – خرمدره اتفاق افتاد، اظهار …

موبنا – حوالی ساعت ۹:۳۰ صبح یکشنبه یکی از سه سرنشین خودرو سواری جک بر اثر واژگونی و حریق رخ داده، در میان آتش سوخت و ۲ مصدم آن نیز به بیمارستان ایثار ایجرود انتقال یافتند.
وی با بیان اینکه حادثه دوم نیز حدود ساعت ۱۵ بعدازظهر در کمربندی ابهر – خرمدره اتفاق افتاد، اظهار کرد: در این حادثه نیز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه خودروی سواری پراید، راننده پراید در دم جان خود را از دست داد.
شیرمحمدی علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز از جانب راننده کامیون ذکر کرد و افزود: حوالی ساعت ۱۶ نیز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با پراید در مسیر ارتباطی زنجان – دندی، راننده خودروی سواری پراید در صحنه تصادف جان سپرد.
وی یادآور شد: ساعت ۲۳ یکشنبه شب نیز در کیلومتر ۲۸ مسیر ارتباطی زنجان – قزوین، یک دستگاه وانت پیکان به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده، واژگون و پسر بچه پنج ساله بر اثر پرتاب به بیرون از خودرو به کام مرگ فرو رفت و والدین این کودک نیز به منظور درمان به بیمارستان انتقال یافتند.
طی روزهای یکم و دوم مهر ماه پنج نفر در مسیرهای ارتباطی زنجان بر اثر وقوع حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

 منبع: ایرنا

دکمه بازگشت به بالا