افزایش پهنای باند اینترنت در استان بوشهر

موبنا – رضا عوض‌پور صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر، با بیان اینکه ۵۰۰ نفر در این استان دست اندرکار اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن هستند اظهار داشت: ۵۵۰ نفر در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن مشارکت دارند که از این تعداد ۲۹۰ نفرشان مامور آمارگیر هستند. وی …

موبنا – رضا عوض‌پور صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر، با بیان اینکه ۵۰۰ نفر در این استان دست اندرکار اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن هستند اظهار داشت: ۵۵۰ نفر در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن مشارکت دارند که از این تعداد ۲۹۰ نفرشان مامور آمارگیر هستند.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید برای مشارکت مردم در خود تکمیلی فرم و پرسشنامه تلاش کنند گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های موجود در ضریب نفوذ اینترنت در استان بوشهر دستگاه‌های اجرایی باید در این عرصه مشارکت کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر با تاکید بر مشارکت دهیاری‌ها در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن خاطر‌نشان کرد: خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های مقاومت بسیج، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن استان بوشهر به صورت اینترنتی مشارکت حداکثری کنند.
عوض‌پور از اجرای مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن تا ۲۴ مهر به صورت اینترنتی خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار پایگاه و مرکز در دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف بسیج، مرکز بهداشت و ادارات در مشارکت با مردم در تکمیل فرم پرسشنامه همکاری می‌کنند.
وی از افزایش پهنای باند اینترنت در استان بوشهر خبرداد و گفت: پهنای باند اینترنت در استان بوشهر به ۴۷ گیگ افزایش یافت که این مهم زمینه مشارکت حداکثری مردم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت خود تکمیلی فراهم کرده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر با بیان اینکه مشکل سایت ثبت‌نام در سرشماری عمومی نفوس و مسکن برطرف می‌شود گفت: اطلاع‌رسانی فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مشارکت مردم در تنظیم فرم پرسشنامه به‌صورت خود تکمیلی قابل تقدیر است که امید می‌رود با رفع مشکل سایت سرشماری عمومی نفوس و مسکن مشارکت مردم در این عرصه افزایش یابد.
عوض‌پور با اشاره به آموزش دست‌اندرکاران طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن افزود: آموزش ماموران آمارگیر سرشماری عمومی نفوس و مسکن از ۱۲ مهرماه آغاز می‌شود که در این کارگاه آموزشی ۳۰۰ نفر مشارکت دارند.
وی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت حضوری ماموران آمارگیر در نقاط مختلف شهری و روستایی از ۲۵ مهرماه افزود: هر آمارگیر به‌طور متوسط در مدت ۳۰ روز اجرای این طرح ۱۲۰۰ خانوار را تحت پوشش تکمیل فرم پرسشنامه قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا