حماس: مقاومت گزینه اصیل ملت فلسطین است

موبنا – به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اسامه حمدان افزود که حماس این‌گونه مشکلات و چالش‌ها را درک می کند اما با این وجود بر ادامه فعالیت‌ها و تلاش‌هایش در زمینه برقراری آشتی ملی و فرصت‌آفرینی برای ملت فلسطین برای گزینش نمایندگانش در شهرداری‌ها، شوراهای محلی، مجلس قانون‌گذاری و ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین علاقه‌مند است. …

موبنا – به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اسامه حمدان افزود که حماس این‌گونه مشکلات و چالش‌ها را درک می کند اما با این وجود بر ادامه فعالیت‌ها و تلاش‌هایش در زمینه برقراری آشتی ملی و فرصت‌آفرینی برای ملت فلسطین برای گزینش نمایندگانش در شهرداری‌ها، شوراهای محلی، مجلس قانون‌گذاری و ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین علاقه‌مند است.

وی خاطرنشان کرد، اکنون توپ آشتی ملی در دست محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین است زیرا عباس گفته بود که می‌تواند با اتخاذ تصمیمی شجاعانه روند برقراری آشتی ملی را پیش ببرد.

حمدان ضمن مخالفت با تلاش‌های توطئه‌آمیز برخی طرف‌ها در زمینه جلوگیری از نقش‌آفرینی مقاومت در تعیین آینده فلسطین، تصریح کرد که ملت فلسطین از زمان اشغالگری انگلیس در سرزمین فلسطین سلاح مقاومت را بر دوش گذاشته است. آنهایی که با اشغالگران سازش می‌کنند، حق ندارند در تعیین سرنوشت ملت فلسطین نقشی داشته باشند. تلاش‌ها و تحرکات سازشکاران همواره محکوم به شکست است.

این مقام بلندپایه حماس مقاومت را گزینه اصیل ملت فلسطین دانست و تأکید کرد که فلسطین در آینده از چنگال اشغالگران صهیونیست آزاد می‌شود و آنهایی که به این مسأله ایمان و باور ندارند، سخت در اشتباه هستند. هرگونه تلاش در زمینه جلوگیری از نقش‌آفرینی مقاومت در تعیین سرنوشت ملت فلسطین محکوم به شکست است.

حمدان بار دیگر بر پایبندی حماس به آشتی ملی و تلاش برای تحقق آشتی ملی و یکپارچه‌سازی ملت فلسطین در سنگر مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست تأکید کرد.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا