نسل پیشرفته اینترنت همراه، رونمایی شد

موبنا – در مراسم افتتاح سالن همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از همراه اول به خاطر حضور گسترده در بزرگترین رویداد مخابراتی کشور تشکر کرد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از همراه اول بابت حمایت از دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و حمایت از تولیدات …

موبنا – در مراسم افتتاح سالن همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از همراه اول به خاطر حضور گسترده در بزرگترین رویداد مخابراتی کشور تشکر کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از همراه اول بابت حمایت از دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و حمایت از تولیدات داخلی از جمله شرکت GLX قدردانی کرد.
در مراسم افتتاحیه سالن همراه اول با حضور دکتر واعظی، علاوه بر آهنگ ویژه همراه اول برای نمایشگاه تلکام، نسل ۴.۵ اینترنت پر سرعت همراه اول LTE Advance) (، رونمایی و نسل ۵ تلفن همراه نیز به صورت موفقیت آمیز آزمایش شد.
اپراتور اول تلفن همراه کشور که با دو سالن اختصاصی و حضور در فضای باز، در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی شرکت کرده است، با اختصاص فضایی بیش از سه هزار مترمربع به غرفه های خود، بزرگترین حضور نمایشگاهی را در «ایران تلکام ۲۰۱۶» دارد.
همراه اول در «ایران تلکام۲۰۱۶» با شعار «وقت معتبر شدنه» در سالن های اختصاصی ۷، A۲۵ و فضای باز، با رویکرد ارائه خدمات نسل های ۳ و ۴ تلفن همراه، آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات نوین خود را عرضه می کند.
علاقمندان می توانند، صفحه ویژه این رویداد بزرگ مخابراتی را در پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مشاهده کنند.
گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی، ۴ تا ۷ مهرماه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۲ کشور، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا