تمایل داشتیم تله کام و الکامپ ادغام شوند

موبنا، لیلا محمدنظامی – محمود واعظی گفت: اما با توجه به اینکه نمی خواهیم رقابت تله کام و الکامپ از بین برود، این موضوع را به خودشان واگذار کرده ایم و هر زمان که برگزار کنندگان آن به این بلوغ برسند، این موضوع اجرایی می شود. وی اضافه کرد: هم اکنون بازار منطقه ای و …

موبنا، لیلا محمدنظامی – محمود واعظی گفت: اما با توجه به اینکه نمی خواهیم رقابت تله کام و الکامپ از بین برود، این موضوع را به خودشان واگذار کرده ایم و هر زمان که برگزار کنندگان آن به این بلوغ برسند، این موضوع اجرایی می شود.
وی اضافه کرد: هم اکنون بازار منطقه ای و بین المللی به روی ایران باز است و فرصت کاملی برای صادرات کالا فراهم شده است که شرکت های ایرانی می توانند از این فرصت استفاده کنند.
وی در مورد صفر شدن حق السهم دولت از توسعه اپلیکیشن های داخلی نیز گفت: برای کسی که اپلیکیشن می نویسد هیچ حق السهمی دولت دریافت نمی کند و برای آنکه نهضت اپلیکیشن نویسی توسط جوان ها در دانشگاه ها راه بیفتد، ما حمایت های بسیاری انجام می دهیم.
واعظی تاکید کرد: در عرض ۲.۵ سال گذشته ۱۰۰ هزار اپلیکیشن داخلی توسط جوان های این کشور نوشته شده است که پیش از این برخی از این نرم افزارها را از خارج با رقمی حدود ۲۰۰ هزار دلار خریداری می کردیم.

دکمه بازگشت به بالا