پازل های شبکه ملی اطلاعات به ترتیب کامل می شود

محمود واعظی با بیان اینکه سند شبکه علمی کشور که امروز به امضاء رسید بخشی از پازل شبکه ملی اطلاعات است، ادامه داد: در این پازل دولت الکترونیک، سلامت الکترونیک، بیمه الکترونیک و مدرسه هوشمند نیز نقش دارند و به زودی اقدامات موثر برای تکمیل این پازل را ارائه می کنیم. وی همچنین با اظهار …

محمود واعظی با بیان اینکه سند شبکه علمی کشور که امروز به امضاء رسید بخشی از پازل شبکه ملی اطلاعات است، ادامه داد: در این پازل دولت الکترونیک، سلامت الکترونیک، بیمه الکترونیک و مدرسه هوشمند نیز نقش دارند و به زودی اقدامات موثر برای تکمیل این پازل را ارائه می کنیم.
وی همچنین با اظهار بی اطلاعی از استفاده دستگاه های اجرایی از پیام رسان خارجی تلگرام در مکاتبات اداری گفت: در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد به هیچ عنوان با آن موافق نیستم.
در حاشیه افتتاح سالن های هفدهمین نمایشگاه بین المللی تله کام ۲۰۱۶ به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
وی در مورد موضوع استفاده از پیام رسان خارجی تلگرام در برخی دستگاه های اداری و دولتی که پیش از این از سوی معاون دادستانی کشور مطرح شده بود، در پاسخ به مهر گفت: در این مورد اطلاعی ندارم اما اگر دستگاه های دولتی در مکاتبات اداری خود از تلگرام استفاده می کنند، این موضوع بسیار خطا است و به هیچ عنوان آن را قبول نداریم.
وی ادامه داد: در این زمینه نیازی به بخشنامه نیست و همه مسئولان باید بدانند که استفاده از شبکه اجتماعی خارجی بسیار خطا بوده و ما با آن مخالف هستیم.
وی در مورد انتقادی که پیش از این از سوی سخنگوی قوه قضائیه در مورد عدم پاسخ به نامه دادستان در مورد تهدیدات شبکه های اجتماعی خارجی به وزارت ارتباطات که حدود ۲ سال پیش ارسال شده بود نیز به مهر گفت: این نامه را پاسخ دادیم و هم خدمت حجت الاسلام محسنی اژه ای و هم ریاست قوه قضائیه ارسال کرده ایم و در این مورد هیچگونه کوتاهی صورت نگرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا