اقدام زشت و غیر انسانی پسر گلستانی با مادرش

موبنا – واسط هفته گذشته مأموران پلیس شهرستان «آق قلا» در جریان قتل زن ۴۹ ساله‌ای در خانه‌اش قرار گرفتند. با گزارش این حادثه، تیمی ازمأموران پلیس آگاهی شهرستان برای شناسایی و دستگیری قاتل وارد عمل شدند. تحقیقات مقدماتی نشان می‌داد عامل جنایت پسر جوان مقتول بوده که به خاطر درگیری بر سر گرفتن پول …

موبنا – واسط هفته گذشته مأموران پلیس شهرستان «آق قلا» در جریان قتل زن ۴۹ ساله‌ای در خانه‌اش قرار گرفتند. با گزارش این حادثه، تیمی ازمأموران پلیس آگاهی شهرستان برای شناسایی و دستگیری قاتل وارد عمل شدند.

تحقیقات مقدماتی نشان می‌داد عامل جنایت پسر جوان مقتول بوده که به خاطر درگیری بر سر گرفتن پول از مادرش، وی را با ضربات میله‌ای فلزی به قتل رسانده است.باکشف این سرنخ پسر جوان بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

سرهنگ مروتی رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در این باره گفت: «تحقیقات نشان داد که عامل جنایت معتاد به شیشه است و از نظر روانی با مشکلاتی روبه‌رو است که تحقیقات تکمیلی دراین باره همچنان ادامه دارد.»

قدرت الله محمدی فیروزجایی دادستان «آق قلا» نیز گفت: پس از دریافت گزارش این قتل، اقدامات قضایی و انتظامی از سوی مرجع قضایی در دستور کار قرار گرفت.در این حادثه پسر خانواده که مادرش را به قتل رسانده ازسوی مأموران انتظامی دستگیر شد و هم‌اکنون بازداشت است.

نوشته های مشابه

وی افزود: متأسفانه این پنجمین قربانی نزاع و کشمکش‌های خانوادگی در نیمه نخست امسال در این شهرستان بوده است.

 منبع: جام نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا