از روحانی حمایت نمی‌کنیم

موبنا – هفته‌نامه مثلث در شماره تازه خود با جعفر شجونی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده گفت‌وگو کرده است. بخش‌هایی از این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانیم: – اصولگراها هنوز با جامعتین مسائل نهایی انتخابات را مطرح نکردند ولی آقای روحانی دلش می‌خواهد دوباره رئیس‌جمهور شود. احمدی‌نژاد، قالیباف و دیگران هم دل‌شان می‌خواهد نامزد انتخابات …

موبنا – هفته‌نامه مثلث در شماره تازه خود با جعفر شجونی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده گفت‌وگو کرده است.

بخش‌هایی از این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانیم:

– اصولگراها هنوز با جامعتین مسائل نهایی انتخابات را مطرح نکردند ولی آقای روحانی دلش می‌خواهد دوباره رئیس‌جمهور شود. احمدی‌نژاد، قالیباف و دیگران هم دل‌شان می‌خواهد نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شوند. در آینده نزدیک جامعتین کاندیدای خودش را معرفی خواهد کرد.

– جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می‌دانند انقلاب فرزند روحانیت است. حوزه علمیه یک امام خمینی داشت و او انقلاب کرد. حالا باید حوزه علمیه دنبال این کارها برود. تا حالا این رویه را دنبال کرده و از حالا به بعد هم دنبال خواهد کرد. حالا عنوانش محور باشد یا داور.

نوشته های مشابه

– (حمایت جامعه روحانیت مبارز تهران از حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری) طرح چنین مباحثی درباره حمایت جامعه روحانیت مبارز تهران از آقای روحانی دروغ است‌. هیچکس از جامعه روحانیت مبارز تهران چنین مساله‌ای را اظهار نکرده و هر خبری هم در این رابطه آمده بعدا تکذیب شد.

– آقای روحانی جزو گزینه‌های جامعه روحانیت مبارز تهران نیست.

– (تمایل هاشمی به بازگشت به جلسات شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران) دروغ است. آمدن او ‌بی‌فایده است و نخواهد آمد. او یک اخلاق مخصوص به خودش دارد.

– (رای اکثریت اعضای جامعه روحانیت مبارز تهران در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به حضور نام هاشمی در فهرست این تشکل) این هم دروغ است. یک نفر روی مصلحت‌آمیزی این حرف را زد؛ در حالی‌ که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور هاشمی را در لیست مورد حمایت خود رد کرده بود. یک یا دو نفر اظهار نظر کردند که مصلحت در این است وگرنه در دل جامعه روحانیت مبارز تهران ‌دیگر هاشمی وجود ندارد.

– جامعه روحانیت مبارز تهران سال ۹۲ سکوت پیشه نکرد. آقایان با ‌بی‌وفایی خود آیت‌الله مهدوی‌ کنی را عصبانی کردند؛ شکست هم خوردند. حالا باید اهل اتحاد و اتفاق باشیم تا دیگر شکست نخوریم.

– سکوت جامعه روحانیت مبارز تهران دوباره تکرار نخواهد شد.

 منبع: هفته‌نامه مثلث

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا