ارائه اینترنت پر سرعت در روستاهای استان زنجان

موبنا – نیکنام جدیدی اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر مناطق استان زنجان و به ویژه اکثر روستاها زیر پوشش همراه اول هستند. وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته شهرهای زنجان، خدابنده و خرم‌دره و ابهر مجهز به اینترنت G3 شده و این نسل جدید در شهرهای مذکور نصب و راه‌اندازی شده است، …

موبنا – نیکنام جدیدی اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر مناطق استان زنجان و به ویژه اکثر روستاها زیر پوشش همراه اول هستند.
وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته شهرهای زنجان، خدابنده و خرم‌دره و ابهر مجهز به اینترنت G3 شده و این نسل جدید در شهرهای مذکور نصب و راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، همه شهرهای استان زنجان در سال جاری به اینترنت نسل ۳ مجهز خواهند شد.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان با بیان اینکه شهر زنجان نیز مجهز به اینترنت G4 می‌شود، اضافه کرد: این سرویس بسیار خوب بوده و خدمات عالی و با کیفیت و پر سرعتی ارائه خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه در شهرهای بزرگ استان زنجان سرویس‌های wifi نیز راه‌اندازی خواهد شد، ادامه داد: با راه‌اندازی این سرویس جدید، خدمات مطلوبی به مردم استان ارائه می‌شود.
جدیدی با بیان اینکه سعی داریم در همه شهرها و روستاهایی که تلفن ثابت ارائه شده است، اینترنت پر سرعت نیز راه‌اندازی شود، یادآور شد: به دنبال این هستیم که در زمینه ADSLها مردم بتوانند از خدمات اینترنت پر سرعت استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه همچنین به تعداد مردم استان همراه اول منصوبه وجود دارد، ابراز کرد: برای هر نفر یک خط همراه اول فراهم شده است.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان با بیان اینکه اجرای فیبر نوری برای سایت‌‌های موبایل کشوری برای پروژه ۳G، ۴G، LTE در ۱۱۰ سایت استان در راستای توسعه اینترنت پر سرعت تلفن همراه از جمله اقدامات شرکت مخابرات استان طی سال گذشته و سال جاری بوده است، افزود: توسعه شبکه کابل شهرستان خدابنده از دیگر اقدامات این شرکت در سال جاری به شمار می‌رود.
شایان ذکر است، در این مراسم، جوایز ۱۱ نفر از برندگان در قالب طرح مشتریان وفادار شرکت مخابرات، چهار نفر در سرویس ارزش افزوده و دو نفر نیز در طرح رویاهای دست یافتنی اعطا شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا