ارایه خدمت سرشماری روی درگاه ملی خدمات دولت هوشمند

موبنا – “ایران نصرالله جهانگرد” رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به لطف خدا در این مرحله از سرشماری نفوس و مسکن کشور، ثبت اطلاعات از طریق بستر الکترونیکی و شبکه ملی اطلاعات در دسترس مردم قرار گرفت. وی افزود: با اجرایی شدن این خدمت، مشکلاتی نظیر عدم حضور فیزیکی …

موبنا – “ایران نصرالله جهانگرد” رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به لطف خدا در این مرحله از سرشماری نفوس و مسکن کشور، ثبت اطلاعات از طریق بستر الکترونیکی و شبکه ملی اطلاعات در دسترس مردم قرار گرفت.
وی افزود: با اجرایی شدن این خدمت، مشکلاتی نظیر عدم حضور فیزیکی در زمان آمارگیری برطرف و صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمان و هزینه های انجام این پروژه ملی محقق خواهد شد.
معاون وزیر ارتباطات با بیان این مطلب که این خدمت از امروز تا پایان زمان معین شده در دسترس کاربران خواهد بود تصریح کرد: در اجرای این مهم هماهنگی با سایر دستگاه های اجرایی از بستر ملی تبادل اطلاعات صورت گرفته است.
وی ادامه داد: از سوی دیگر با هماهنگی کلان صورت گرفته میان اپراتورهای ارتباطی تلفن همراه و ارتباطات داده، از تمام ظرفیت ارتباطی موجود در کشور برای ارایه با کیفیت این خدمت الکترونیکی در بستر شبکه ملی اطلاعات به مردم استفاده شده است.

دکمه بازگشت به بالا