فروش آیفون ۷ نسبت به مدل قبلی ۲۵ درصد کمتر است

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس گزارش نهایی منتشر شده از سوی این مرکز اعلام شد دو گوشی هوشمند آيفون ۷ و آیفون ۷ Plus  فروش چندان موفق نداشتند و محققان مرکز آلمانی GfK به این نتیجه رسیدند میزان فروش این دو گوشی از ابتدا تا کنون نسبت به مدل قبلی ۲۵ درصد کمتر بوده …

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس گزارش نهایی منتشر شده از سوی این مرکز اعلام شد دو گوشی هوشمند آيفون ۷ و آیفون ۷ Plus  فروش چندان موفق نداشتند و محققان مرکز آلمانی GfK به این نتیجه رسیدند میزان فروش این دو گوشی از ابتدا تا کنون نسبت به مدل قبلی ۲۵ درصد کمتر بوده است.

این نخستین باری است که مرکز GfK کاهش فروش گوشی هوشمند آیفون را تایید می‌کند. سال گذشته این مرکز مطالعات گسترده‌ای را روی کانال‌های فروش محصولات اپل به انجام رساند و در پایان اعلام کرد فروش دو گوشی آیفون ۶s و ۶s Plus آن طور که «تیم کوک» گفت قوی نبوده است.

iphone-7-and-7-plus1

بر اساس آخرین گزارش‌های رسمی از سوی اپل اعلام شده است که از ابتدای ورود آیفون ۷ و ۷ Plus به بازار جهانی، این دو گوشی هوشمند کاهش فروش ۲۰ درصدی را تجربه کردند. این گزارش در حالی منتشر شده است که اپل از تامین‌کنندگان تراشه‌های موبایلی خود خواسته است تولیدات خود را پایین بیاورند.

اپل برای فصل سوم سال جاری میلادی دستور ساخت ۵۰ میلیون تراشه مخصوص آیفون را صادر کرده است که این رقم برای فصل چهارم ۴۵ میلیون تراشه گزارش شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا