Moto M لنوو آماده عرضه برای چینی‌ها و همه کاربران دنیا

موبنا، رضا خواجه‌وند – در خبرهای اولیه گفته شده بود که این گوشی هوشمند به صورت اختصاصی فقط برای بازار چین طراحی شده است. ولی منابع آگاه امروز اعلام کردند قرار است یک مدل ویژه از این گوشی وارد بازار جهانی شود. مدل بین‌المللی این گوشی هوشمند با کد XT-1663 در شرکت لنوو توسعه میابد …

موبنا، رضا خواجه‌وند – در خبرهای اولیه گفته شده بود که این گوشی هوشمند به صورت اختصاصی فقط برای بازار چین طراحی شده است. ولی منابع آگاه امروز اعلام کردند قرار است یک مدل ویژه از این گوشی وارد بازار جهانی شود.

مدل بین‌المللی این گوشی هوشمند با کد XT-1663 در شرکت لنوو توسعه میابد و قرار است در فاز نخست، به صورت محدود بازار آسیا را تحت پوشش قرار دهد.

lenovo-moto-m-1

گوشی هوشمند Moto M لنوو با نام «کُنگ فو» وارد چین می‌شود و مرکز استانداردسازی محصولات الکترونیکی این کشور موسوم به TENAA مجوزهای لازم برای عرضه آن را صادر کرده است. این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پخش می‌شوند.

از دیگر امکاناتی که در این گوشی هوشمند به کار گرفته شده است می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek MT6755 با توان ۲.۱ گیگاهرتز،‌رم ۳ گیگابایتی، و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند با کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی تصویربرداری می‌کند و دوربین اصلی آن حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد. این گوشی هوشمند همچنین باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا