دو گوشی جدید هوواوی مخصوص علاقمندان به عکاسی

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این سه آگهی تبلیغاتی تاکید اصلی بر قابلیت‌های دوربین دیجیتالی دو گوشی هوشمند مذکور بود و هوواوی سعی کرد به همگان اعلام کند که امکانات و توانمندی‌های دوربین در این دو گوشی هوشمند با همه محصولات مشابه متفاوت است. هر دو گوشی Nova و Nova Plus دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی …

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این سه آگهی تبلیغاتی تاکید اصلی بر قابلیت‌های دوربین دیجیتالی دو گوشی هوشمند مذکور بود و هوواوی سعی کرد به همگان اعلام کند که امکانات و توانمندی‌های دوربین در این دو گوشی هوشمند با همه محصولات مشابه متفاوت است.

هر دو گوشی Nova و Nova Plus دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جا داده‌اند و دوربین اصلی آنها با یکدیگر متفاوت است. گوشی Nova Plus همراه با حسگر تصویری ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به سیستم اپتیکال تثبیت تصویر (OIS) عرضه می‌شود و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به گزینه تشخیص چهره، اتوفوکوس، و تصویربرداری با کیفیت ۴ هزار پیکسل اشاره کرد.

huawei-nova-and-nova-plus-1

گوشی هوشمند Nova حسگر ۱۲ مگاپیکسلی را به عنوان دوربین اصلی خود برگزیده است و برای آن نیز قابلیت اوپتیکال تثبیت تصویر و فیلمبرداری با کیفیت ۴ هزار پیکسل در نظر گرفته شده است.

شرکت چینی هوواوی اعلام کرد این دو گوشی هوشمند به واسطه امکاناتی که در دوربین دیجیتالی خود جا داده‌اند، بسیار کاربردی و جذاب هستند و به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود فروش بالایی داشته باشند. هوواوی ترجیح داد در مرحله کنونی توضیحات بیشتری در مورد دیگر قابلیت‌های این دو محصول اعلام نکند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا