مسی و دردسری به نام آسیب‌دیدگی‌

موبنا – لیونل مسی در دیدار چهارشنبه شب بارسلونا و اتلتیکومادرید در نیمه دوم آسیب دید و از بازی خارج شد. پس از بازی اعلام شد مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین سه هفته‌ از میادین دور خواهد ماند. این اتفاق باعث شد ادگارد بائوسا، سرمربی تیم‌ ‌ملی آرژانتین نسبت به‌ آن واکنش نشان بدهد. بائوسا …

موبنا – لیونل مسی در دیدار چهارشنبه شب بارسلونا و اتلتیکومادرید در نیمه دوم آسیب دید و از بازی خارج شد. پس از بازی اعلام شد مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین سه هفته‌ از میادین دور خواهد ماند. این اتفاق باعث شد ادگارد بائوسا، سرمربی تیم‌ ‌ملی آرژانتین نسبت به‌ آن واکنش نشان بدهد.

بائوسا در گفت‌وگو با فاکس اسپورت اظهار کرد: از ما می‌خواهند (بارسلونا) مراقب مسی باشیم اما خودشان این کار را انجام نمی‌دهند.

مهاجم بارسلونا سه هفته‌ پیش با وجود مشکلات جهانی به آرژانتین سفر کرد تا تیم‌ ‌ملی کشورش را در انتخابی جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ در بخش آمریکای جنوبی همراهی کند. در این شرایط، باشگاه بارسلونا به بازیکن آرژانتینی توصیه کرده بود به کشورش سفر نکند. مسی در دیدار برابر اروگوئه به میدان رفت و تک گل سه امتیازی را برای تیمش به ثمر رساند اما مهاجم آبی‌اناری‌ها مشکلات جسمانی‌اش بدتر و مجبور به ترک آرژانتین شد.

آلبی سلسته نتوانست ونزوئلا را شکست بدهد و به سختی یک امتیاز از این بازی کسب کرد. مسی سپس هفته‌ بعد در دیدار برابر آلاوس به میدان رفت که با اعتراض برخی از رسانه‌های آرژانتینی شد. یکی از مطبوعات این کشور نوشت: خجالت آور است. مسی تیم‌ ‌ملی را رها کرد تا برابر آلاوس به میدان برود.

نوشته های مشابه

آسیب‌دیدگی‌ دوباره مسی علاوه بر این با واکنش سرمربی آلبی سلسته روبرو شد، موجب شد رسانه‌های آرژانتینی نیز اعتراض کنند. برنامه توتال فوتبال به این موضوع پرداخت. البته برخی ها مسی را مقصر دانستند و بعضی دیگر لوییس انریکه، سرمربی بارسلونا را باعث آسیب‌دیدگی‌ های مهاجم آرژانتینی عنوان کردند.

انریکه در نشست خبری پیش از بازی برابر اسپورتینگ خیخون در این باره صحبت کرد و گفت‌: به دنبال بهترین ها برای مسی هستیم. کسانی که این شرایط را متشنج می‌کنند را درک نمی‌کنم.

فدراسیون فوتبال آرژانتین (AFA) پس از این اتفاقات در بیانیه‌ای اعلام کرد: باید روابطمان را با بارسلونا بهتر کنیم. بارسلونا برنامه سنگینی تا انتهای فصل دارد و نمی‌تواند از ستاره آرژانتینی‌اش کمتر بهره ببرد. مسی نیز دوست دارد در بازی ها حضور داشته باشد اما آلبی سلسته نیز برای حضور در جام جهانی در حال رقابت است و نمی‌خواهد بدون ستاره‌اش به مصاف حریفان برود.

تاثیرگذاری این بازیکن در بازی‌های اخیر آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی آشکار بود. بارسلونا و آرژانتین برای این موضوع باید به دنبال راه حلی باشند. در هر صورت مسی مدتی دور از میادین خواهد بود و نخواهد توانست تیم‌ ‌ملی کشورش را در بازی‌های انتخابی هفته‌ آینده همراهی کند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا