کسب بالاترین امتیازهای تخصصی در آزمایش‌های اولیه برای Mi 5s شائومی

موبنا، رضا خواجه‌وند – این امتیاز بسیار بالایی در AnTuTu محسوب می‌شود لازم به ذکر است مرکز مذکور در آزمایش ثانوی امتیاز ۱۶۴۱۱۹ را برای آن در نظر گرفت. شرکت چینی شائومی با کسب این امتیاز یک آگهی تبلیغاتی منتشر کرد و روی آن توضیح داد بر اساس آزمایش‌های علمی و تخصصی Mi 5s یکی …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این امتیاز بسیار بالایی در AnTuTu محسوب می‌شود لازم به ذکر است مرکز مذکور در آزمایش ثانوی امتیاز ۱۶۴۱۱۹ را برای آن در نظر گرفت.

شرکت چینی شائومی با کسب این امتیاز یک آگهی تبلیغاتی منتشر کرد و روی آن توضیح داد بر اساس آزمایش‌های علمی و تخصصی Mi 5s یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود.

گوشی هوشمند Mi 5s نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی مجهز به فناوری Force Touch را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

xiaomi-mi-5s-1

این گوشی هوشمند با تراشه Snapdragon 821 عرضه می‌شود و چهار هسته پرقدرت ۲.۱۵ گیگاهرتزی را به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 530 در خود جا داده است. این محصول تنها گوشی هوشمند جهان است که حسگر اثر انگشت مافوق صوت را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی چهار محوری و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

xiaomi-mi-5s-3

این گوشی هوشمند در دو مدل مجزا عرضه می‌شود که یکی از آنها با رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و قیمت ۲۹۹ دلار به دست کاربران می‌رسد و مدل دیگر با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی ۳۴۴ دلار قیمت گذاری شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا