سامسونگ: ۲۶ مورد از گزارش‌های آتش‌سوزی Note 7 اشتباه بوده است

موبنا، رضا خواجه‌وند – سامسونگ اوایل سپتامبر امسال بیانیه اصلی خود برای جمع‌آوری سراسری گوشی هوشمند Galaxy Note 7 را منتشر کرد و از تمامی کاربران خواست این فبلت را پس بدهند. از آن زمان تاکنون ۲۶ مورد از گزارش‌های مربوط به آتش‌سوزی این محصول اشتباه ارایه شده است. سامسونگ در کشور آمریکا بیش از …

موبنا، رضا خواجه‌وند – سامسونگ اوایل سپتامبر امسال بیانیه اصلی خود برای جمع‌آوری سراسری گوشی هوشمند Galaxy Note 7 را منتشر کرد و از تمامی کاربران خواست این فبلت را پس بدهند. از آن زمان تاکنون ۲۶ مورد از گزارش‌های مربوط به آتش‌سوزی این محصول اشتباه ارایه شده است.

سامسونگ در کشور آمریکا بیش از یک میلیون دستگاه Galaxy Note 7 را جمع‌آوری کرد و کاربران این کشور ۹ گزارش اشتباه در مورد آتش‌سوزی آن را ارایه کردند. در کره جنوبی سه گزارش اشتباه منتشر شد، در فرانسه دو گزارش اشتباه و در کشورهای بریتانیا، کانادا، سنگاپور، فیلیپین، ترکیه، ویتنام، کرواسی، رومانی، عراق، لبنان، امارات متحده عربی، و جمهوری چک هر کدامیک گزارش اشتباه در مورد آتش‌ گرفتن Galaxy Note 7 منتشر شد.

galaxy-note-7-1

شرکت سامسونگ اعلام کرد در ۱۲ مورد از گزارش‌های مربوط به آتش‌سوزی هیچ مشکلی وجود نداشته است. در هفت مورد از این گزارش‌ها نمایندگی مربوطه نتوانسته است با کاربر شاکی ارتباط برقرار کند و در هفت مورد دیگر کاربران پس از گذشت مدتی شکایت خود را پس گرفتند یا گوشی خود را رها کردند.

galaxy-note-7-2

سامسونگ می‌گوید برخی کاربران با ارایه گزارش اشتباه در مورد آتش‌سوزی Galaxy Note 7 قصد داشتند گوشی هوشمند جدید دریافت کنند و در این میان یک کاربر تصور مربوط به گوشی آتش گرفته خود را به صورت آنلاین ارسال کرد و ادعا داشت که Galaxy Note 7 او به صورت کامل سوخته است.

galaxy-note-7-3

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا