LG V20 به عنوان نخستین گوشی جهان با اندروید ۷ عرضه شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگرچه پیش از این LG V20 به عنوان نخستین گوشی جهان مجهز به سیستم عامل اندروید ۷.۰ معرفی شد، ولی احتمال می‌رفت این محصول به عنوان نخستین گوشی مبتنی بر سیستم عامل مذکور وارد بازار نشود. با این وجود امروز اعلام شد که کاربران جهانی می‌توانند برای نخستین بار سیستم عامل …

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگرچه پیش از این LG V20 به عنوان نخستین گوشی جهان مجهز به سیستم عامل اندروید ۷.۰ معرفی شد، ولی احتمال می‌رفت این محصول به عنوان نخستین گوشی مبتنی بر سیستم عامل مذکور وارد بازار نشود. با این وجود امروز اعلام شد که کاربران جهانی می‌توانند برای نخستین بار سیستم عامل اندروید ۷ را روی این گوشی در اختیار بگیرند.

این نخستین باری است که گوگل نسخه جدید سیستم عامل موبایلی خود را با یکی از گوشی‌های سری Nexus روانه بازار نمی‌کند و به یک شرکت دیگر اجازه داده است نسخه جدید اندروید را به کاربران جهانی معرفی کند.

شرکت ال‌جی تایید کرد فروش گوشی هوشمند V20 طی هفته جاری از تاریخ ۲۹ سپتامبر در کشور کره جنوبی آغاز می‌شود و کاربران برای مدل قفل نشده آن می‌بایست ۸۱۰ دلار بپردازند.

lg-v20-2

آن دسته از کاربران کره‌ای که هم‌اکنون این گوشی هوشمند را خریداری کنند، می‌توانند معادل ۱۸۵ دلار روی لوازم جانبی مورد نیاز خود تخفیف دریافت کنند. از جمله این لوازم جانبی ساخت شرکت ال‌جی می‌توان به هدفون Tone Plus، اسپیکرهای Bluetooth Speaker، و سیستم شارژر و باتری Battery Pack اشاره کرد.

شرکت ال‌جی تصمیم دارد گوشی هوشمند V20 که می‌توان آن را یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی شناخت، در سه رنگ تیتانیوم، نقره‌ای و صورتی روانه بازار کند.

قرار است طی مرحله بعدی این گوشی هوشمند در تاریخ ۲۱ اکتبر به صورت همزمان وارد اروپا و آمریکا شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا