خروج توده ۷ کیلویی از شکم یک زن+عکس

موبنا –  خانم ۴۳ ساله با تصور اینکه سنگینی و بزرگی شکم وی به علت افزایش وزن بوده است، به مرکز آموزشی درمانی ولایت مراجعه می‌کند که  کادر درمانی بعد از انجام آزمایش و گرافی متوجه توده در شکم می‌شوند. این توده  با وزن ۷ کیلوگرم در یک عمل سه ساعته، توسط  یک فوق تخصص جراحی …

موبنا –  خانم ۴۳ ساله با تصور اینکه سنگینی و بزرگی شکم وی به علت افزایش وزن بوده است، به مرکز آموزشی درمانی ولایت مراجعه می‌کند که  کادر درمانی بعد از انجام آزمایش و گرافی متوجه توده در شکم می‌شوند.

خروج توده 7 کیلویی از شکم یک زن

این توده  با وزن ۷ کیلوگرم در یک عمل سه ساعته، توسط  یک فوق تخصص جراحی عروق و یک فوق تخصص   توراکس و قفسه سینه از شکم بیمار خارج شد.

پزشک جراح این بیمار ۴۳ ساله اظهار داشت: توده حجیم با عروق گشاد و بزرگ شده بود که قسمت اعظم شکم را اشغال کرده بود که سلامت بیمار را تهدید می‌کرد.

وی افزود: توده به رحم و تخمدانها چسبیده بود و به همین سبب رحم و تخمدانها را از شکم به طور کامل خارج کردیم تا توانستیم  توده را به‌طور کامل خارج کنیم.

نوشته های مشابه

این پزشک عنوان کرد: بیمار بعد از عمل جراحی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر پرستاران مجرب قرار گرفت و در حال حاضر هم حال عمومی بیمار خوب است.

 منبع: تسنيم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا