غافلگیر شدن زن شوهر دار و پسرخاله اش در خانه

موبنا – مرد جوان وقتی از زبان دخترش شنید که عمو بهرام برایش بستنی خریده است به همسرش شک کرد و او را تحت نظر گرفت. چندی پیش همسایه های زوجی پیکر خون آلود زن جوان را به بیمارستان رساندند و خیلی زود پلیس وارد ماجرا شد و پی برد شوهر سهیلا وی تا تا …

موبنا – مرد جوان وقتی از زبان دخترش شنید که عمو بهرام برایش بستنی خریده است به همسرش شک کرد و او را تحت نظر گرفت.

چندی پیش همسایه های زوجی پیکر خون آلود زن جوان را به بیمارستان رساندند و خیلی زود پلیس وارد ماجرا شد و پی برد شوهر سهیلا وی تا تا سرحد مرگ کتک زده است.

با وجود اینکه زن زخمی علاقه ای به شکایت نداشت پلیس به تجسس زد و از همسایه ها شنید اگر به داد این زن نمی رسیدند شوهرش که حمید نام دارد او را حتما می کشت.

با دستور قضایی پلیس به تعقیب شوهر سهیلا پرداخت و این درحالی بود که او خودش نزد ماموران رفت و ادعای تلخی را مطرح کرد.

نوشته های مشابه

حمید گفت:یک هفته پیش دخترم از من بستنی خواست و چون به شیرینی حساسیت دارد گفتم مریض می شوی و نباید بستنی بخوری و او با تعجب گفت پس چرا عمو بهرام برای من بستنی خرید مامانم هم گفت بخور از شنیدن اسم بهرام شوکه شدم او پسرخاله سهیلا است و وقتی پرسیدم کجا بستنی خوردی دخترم گفت جلوی تلویزیون و همین داغونم کرد.

وی افزود:از همام روز خانه ام را زیر نظر گرفتم و تا اینکه امروز صبح دیدم بهرام به خانه ام آمد داشتم سکته می کردم گفتم شاید برای کاری آمده است مدتی صبر کردم بعد آرام بالا رفتم در را باز کردم و دیدم دخترم در حال تماشای تلویزیون است وقتی به سمت اتاق خواب رفتم سهیلا را در شرایط نامناسبی دیدم اما از بهرام خبری نبود خواستم نفس راحتی بکشم که ناگهان سایه ای را پشت سرم احساس کردم وقتی برگشتم دیدم بهرام شوک زده و در حالیکه نیمه برهنه است از سرویس بهداشتی خارج شده و با دیدن من با همان شرایط به سمت در دوید و پابه فرار گذاشت.

حمید آهی کشید و گفت:می خواستم همسرم را بکشم اما نشد الان خوشحالم چون بچه ام از دوطرف یتیم نمی شد من جرمم را قبول دارم اما از سهیلا هم نمی گذرم باید مجازات شود و آبرویش برود از او اقرار گرفته ام و در گوشی ام است.

بنابه این گزارش،با دستور بازپرس حمید بازداشت شد و بهرام نیز تحت تعقیب قرار گرفت سهیلا هم در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت تا پس از بهبودی نسبی بازداشت شود و با جرم سنگین تحت بازجویی قرار گیرد.

 منبع: رکنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا